beantwoord

Internetabonnement opzeggen

  • 1 februari 2020
  • 2 reacties
  • 195 keer bekeken

Beste

ik heb al enkele malen gepoogd mijn internet op te zeggen, maar ik kom er niet doorheen:

  • eerst wordt er aan de mijntelfort site gewerkt, waardoor ik uberhaupt niet kan inloggen
  • vervolgens word ik verwezen naar KPN: account aangemaakt etc., maar voor telfort thuis blijk ik toch weer bij mijntelfort te moeten zijn
  • ik moet inloggen op een telfort thuis account, maar heb hiervoor geen wachtwoord meer. Als ik een nieuwe aanvraag wordt deze niet naar mijn eigen emailadres gestuurd.
  • ik probeer vervolgens via het knopje contact, maar dan moet ik opnieuw inloggen in mijntelfort thuis

Hoe kan ik het opzeggen?

alvast bedankt

mvg Nicole

icon

Beste antwoord door Galdor68 2 februari 2020, 00:06

Wachtwoordherstel hoort via het contact email adres te gaan waar ook de facturen naar toe worden gestuurd. Mogelijk type je iets fout. 

Mijn Telfort is voor Thuis internet de plek werkt dat niet hier nog drie andere opties

 

Ze zijn nu gesloten toch melden de terugbel optie

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opzeggen-2/terugbellen-bij-opzeggen-telfort-thuis.htm

 

Schriftelijk.

Wil je schriftelijk opzeggen? Stuur dan een brief naar:

Telfort internet

Postbus 217

2400 AE Alphen aan den Rijn

 

Dan is er nog deze link.

 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opzeggen-of-bestelling-annuleren-formulier.htm#!/

 

Bekijk reactie

2 reacties

Wachtwoordherstel hoort via het contact email adres te gaan waar ook de facturen naar toe worden gestuurd. Mogelijk type je iets fout. 

Mijn Telfort is voor Thuis internet de plek werkt dat niet hier nog drie andere opties

 

Ze zijn nu gesloten toch melden de terugbel optie

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opzeggen-2/terugbellen-bij-opzeggen-telfort-thuis.htm

 

Schriftelijk.

Wil je schriftelijk opzeggen? Stuur dan een brief naar:

Telfort internet

Postbus 217

2400 AE Alphen aan den Rijn

 

Dan is er nog deze link.

 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opzeggen-of-bestelling-annuleren-formulier.htm#!/

 

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @nicolcol, jammer om te lezen dat je wilt opzeggen. Ik zie dat Galdor je alle mogelijkheden om een opzegging door te geven al gegeven heeft. We horen graag of het je daarmee is gelukt, laat het ook gerust weten als je andere vragen hebt.

Reageer