beantwoord

Interactieve tv en internet

• 27 september 2016
  • 6 reacties
  • 205 keer bekeken

het bedrag wat van mijn rekening wordt afgeschreven wisselt steeds.
wat is de reden hiervan en waar kan ik inzage krijgen in de facturen. volgens mij wordt er onterecht meer afgeschreven.

Ook heb ik vaak storingen aan mijn kastje (tv hangt dan) wat erg vervelend is. heb alles al geprobeerd.
icon

Beste antwoord door st1988 27 september 2016, 11:15

Misschien gebruik je standaard een andere mailbox, dan die je eerder hebt opgegeven om mail te ontvangen?

Het is wel apart dat je bij zowel Telfort als eerder kennelijk ook bij KPN niet in je accounts zou kunnen komen, of andersom op een forum. Ik vermoed dan ook eerder dat jezelf allerlei zaken zelf door elkaar haalt aangaande accountgegevens e.d. Dat zou kunnen natuurlijk. Niet iedereen is even handig met dit soort elektronische manieren van werken. Maar als eerder ontvangen brieven van een bestelling waar die gegevens ook worden vermeld dan ook niet meer te achterhalen zijn, wordt het een moeilijke bedoening.

Misschien kun je beter vragen om alle accountgegevens per brief nog eens naar je thuis te laten sturen?
Van daaruit kun je dan weer de rest benaderen aan facturen etc.

Ik heb zelf de forums even doorgespit en daar had iemand een standaard mailadres van telfort gepost, aan de hand daarvan heb ik wat wachtwoorden geprobeerd en het is gelukt. dus dat probleem is verholpen. Ik kan inloggen inmiddels bij telfort.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Om je facturen in te zien moet je inloggen op je mijn Telfort en wat heb je zoal geprobeerd betreffende de tv ontvanger want alles is een ruim begrip

Doorloop onderstaande link eens

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/het-beeld-van-mijn-tv-hapert-ik-zie-blokjes-in-beeld.htm
Bedankt voor je snelle reactie.

Voor wat betreft facturen, ik kan wel hier inloggen op een reactie te plaatsen maar ik kan niet inloggen op mijn telfort om facturen te bekijken.. dit probleem heb ik ook bij KPN maar dan andersom. kan wel facturen in zien maar kan niet reageren op een forum.

tv ontvanger aan/uit, stekker eruit. modem uit, modem gereset, stekker eruit.
zou niet weten wat ik nog meer kan doen. Maar krijg steeds vaker storingen. kan niet aan de gang blijven met stekkers eruit trekken en resetten.
software ook gecheckt. gebeld met telfort klantenservice, gemaild met telfort klantenservice.
toen ik bij telfort kwam is mij verteld dat hoe vaker je de stekker van de modem eruit trekt, hoe slechter de verbinding zal worden (ofzo iets). weet niet of daar een kern van waarheid/logica in zit.
Weet ook niet of mijn modem gewoon oud is.
Gebruikersnaam vergeten?

Je hebt je gebruikersnaam van ons ontvangen bij de bevestiging van je bestelling. Daarnaast staat je gebruikersnaam ook in de e-mail die je elke maand van ons ontvangt wanneer er een nieuwe factuur beschikbaar is.

Ik heb vast ooit een brief ontvangen met gebruikersnaam bij aanschaf van interactieve tv maar als ik al ooit mail heb gehad met facturen, dan is dat toch wel een hele lange tijd geleden. ik kan namelijk niks in mijn mailbox vinden.
Reputatie 8
Misschien gebruik je standaard een andere mailbox, dan die je eerder hebt opgegeven om mail te ontvangen?

Het is wel apart dat je bij zowel Telfort als eerder kennelijk ook bij KPN niet in je accounts zou kunnen komen, of andersom op een forum. Ik vermoed dan ook eerder dat jezelf allerlei zaken zelf door elkaar haalt aangaande accountgegevens e.d. Dat zou kunnen natuurlijk. Niet iedereen is even handig met dit soort elektronische manieren van werken. Maar als eerder ontvangen brieven van een bestelling waar die gegevens ook worden vermeld dan ook niet meer te achterhalen zijn, wordt het een moeilijke bedoening.

Misschien kun je beter vragen om alle accountgegevens per brief nog eens naar je thuis te laten sturen?

Ik heb zelf de forums even doorgespit en daar had iemand een standaard mailadres van telfort gepost, aan de hand daarvan heb ik wat wachtwoorden geprobeerd en het is gelukt. dus dat probleem is verholpen. Ik kan inloggen inmiddels bij telfort.
Reputatie 8
Mooi opgelost.
Hoop dat je met die facturen daar ook nog wijs uit kunt, want ze zijn niet echt gespecificeerd aan bijv. gemaakte gepreks telefoonkosten. Die kun je nog wel terugkijken via menu's onder het kopje "verbruik" in het account zelf.

Reageer