beantwoord

instellingen veranderen voor telefoon lukt niet

• 16 november 2014
  • 16 reacties
  • 856 keer bekeken

Ik kan wel inloggen bij mijn Telfort , maar de veranderde instelling worden niet doorgevoerd.
zandloper cirkel blijft lopen.
icon

Beste antwoord door laserpower 26 november 2014, 13:41

@laserpower,

De voicemail van je vader is aangepast naar 35 seconden.
Jouw voicemail is uitgeschakeld en nummergave is ingeschakeld.
Kun jij dit bevestigen aub?

Stephen

Alles werkt nu goed, dank voor de moeite.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

16 reacties

Badge +2
De klantenservice kan uiteraard met je mee kijken. Morgen zijn ze vanaf 09:00 te bereiken op 0900-9596. Persoonlijk zou ik het gewoon morgen nog eens proberen.
Klantenservice kan alleen de nummerherkenning aanzetten, de rest moet via mijn telfort. Probleem is alleen dat juist vandaag alles er af ligt. Na bellen met lijbrandt ben ik er achter dat ik vandaag zelf ben overgezet, alleen nog steeds geen internet. De vraag over de instellingen was voor mijn vader van 85. Die heeft geen computer.
Reputatie 8
Badge +7
@laserpower,

Welkom op het forum!

Zijn de instellingen voor je vader inmiddels al doorgevoerd? Zo verneem ik graag van je om wat voor instellingen dit gaan.
Mocht je nog steeds geen internet hebben dan ontvang ik graag jouw gegevens in een privébericht. Na ontvangst help ik je dan graag verder.

Stephen
Probleem doet zich bij mij ook al aantal dagen voor.
Ik wilde eens kijken wat er in te stellen was bij bellen.
Eerdere instelling was o.a. nummerweergave en nummervermelding, dat blijkt verdwenen te zijn.
Dus ik vink die opties weer aan en klik op "Wijzigingen doorvoeren", maar dat slaagt al een aantal dagen niet (tandwieltje blijft lopen).
Bij controle blijkt nummerweergave echter wel aan te staan!
Volgens mij is Mijn Telfort de kluts kwijt.
Reputatie 8
Badge +7
@Janomiem,

Vervelend dat jij problemen ervaart met Mijn Telfort.
Heb je het ook geprobeerd via andere browsers? Ik lees dit graag van je.

Stephen
@Stephen,
Bedankt voor de snelle reactie.
Ja, ik heb andere browsers en apparaten uitgeprobeerd te weten:
PC met Win 7 en Firefox en idem met IE (nieuwste versies)
Ipad met Safari
In alle situaties blijft het tandwieltje draaien na een klik op "Wijzigingen doorvoeren" tot ik een ons dreig te gaan wegen (daar laat ik het niet op aankomen).

Nog wat details:
Ik had van 15 t/m 30 okt "Alles in 1 Basis" (over van Lijbrandt).
In die periode heb ik mijn bellen instellingen gewijzigd:
- Blokkade 0906 nummers
- Nummerweergave aan
- Nummervermelding aan
- Voice mail niet
Vanaf 31 okt heb ik "Alles in 1 Glasvezel" en wanneer ik nu kijk naar de bellen instellingen is er niets geblokkeerd en staan nummerweergave en nummervermelding niet aan.
Wanneer ik van vast naar mijn mobiel bel, wordt nummer echter wél doorgegeven.
Reputatie 8
Badge +7
@janoniem,

Bedankt voor het proberen.
Vandaag vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan Mijn Telfort. Ik wil je daarom adviseren om dit in te gaten te houden en weer proberen om in te loggen wanneer de werkzaamheden zijn voltooid.
Daarna kunnen we samen de instellingen bekijken en help ik je graag verder als het een en ander gewijzigd moet worden.

Stephen
Reputatie 8
Badge +7
@laserpower,

Stephen
@Stephen,
Zojuist nogmaals getracht wijzigingen bellen (Glasvezel) door te voeren maar radertje blijf lopen.
Ik veronderstel dat er nog steeds onderhoud plaatsvindt en de instellingen die ik getoond krijg, niet de juiste zijn.
Mijn nummer wordt namelijk wél doorgegeven terwijl als instelling nummerweergave niet aan staat volgens het beeld wat ik nu zie.
Ik zal het eind van deze week nog eens bekijken.
Reputatie 8
Badge +7
@janoniem,

Er is inderdaad nog steeds sprake van onderhoudswerkzaamheden aan mijn Telfort. Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken om de storingen en onderhoud pagina in de gaten te houden. Zodra de onderhoudswerkzaamheden zijn afgerond dan zal deze worden afgemeld.
Begrijp ik goed dat jij de volgende instellingen ingesteld wilt hebben?
Blokkade 0906 nummers
- Nummerweergave aan
- Nummervermelding aan
- Voice mail uit.

Ik kan wel het verzoek indienen om deze instellingen intern voor je te wijzigen. Ik lees graag van je als je wilt dat ik het doorzet.

Stephen
@laserpower,

Stephen

Alles werkt nu goed, dank voor de moeite.
@janoniem,

Er is inderdaad nog steeds sprake van onderhoudswerkzaamheden aan mijn Telfort. Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken om de storingen en onderhoud pagina in de gaten te houden. Zodra de onderhoudswerkzaamheden zijn afgerond dan zal deze worden afgemeld.
Begrijp ik goed dat jij de volgende instellingen ingesteld wilt hebben?
Blokkade 0906 nummers
- Nummerweergave aan
- Nummervermelding aan
- Voice mail uit.

Ik kan wel het verzoek indienen om deze instellingen intern voor je te wijzigen. Ik lees graag van je als je wilt dat ik het doorzet.

Stephen

Dank voor snelle reactie.
Ik vermoed echter dat mijn eerder gedane instellingen actief zijn maar i.v.m. onderhoud een standaard instellingenscherm (dus niet mijn gegevens) getoond wordt omdat proefondervindelijk blijkt dat het nummer wél wordt doorgegeven.
Zodra onderhoud wordt afgemeld zal ik het nogmaals controleren.
Reputatie 8
Badge +7
@laserpower,

Graag gedaan! Was mij een genoegen om je van dienst te zijn. :D

@janoniem,

Is goed dan wachten we het samen af. :)

Stephen
Ik ervaar dezelfde problemen. Wel jammer dat het repareren van een belangrijke webpagina zo lang moet duren 😞
@Stephen en @zeus,
Vanmiddag is het uiteindelijk gelukt mijn instellingen bellen aan te passen.
Bij de eerste Enter van "wijzigingen doorvoeren" bleef het radertje draaien maar na een "page back/page forward" en nogmaals Enter (ingestelde wijzigingen bleven gehandhaafd) kwam er een succesvolle terugmelding.
Nu vanavond controleer ik de instellingen bellen en ze blijken te zijn doorgevoerd.
Toch vreemd.
Reputatie 8
Badge +7
@zeus,

Momenteel is er sprake van een storing wat betreft het wijzigen van gegevens in Mijn Telfort. Er wordt hard gewerkt om deze storing op te lossen. Excuses hiervoor. Als je mij aangeeft welke wijzigingen jij wilt doorvoeren dan kan ik deze intern doorzetten. Hiervoor ontvang ik graag jouw NAW-gegevens in een privébericht.

@janoniem,

Fijn om te lezen dat het is gelukt. :)
Zoals hierboven aangeven is er sprake van een storing en vinden er nog steeds onderhoudswerkzaamheden plaats.
Nog bedankt voor je reactie.

Stephen