Instellingen op mijn telfort wederom onbereikbaar

• 5 november 2016
  • 7 reacties
  • 198 keer bekeken

in Mijn Teloft zijn alle onderdelen die onder instellingen vallen niet bereikbaar. Deze linkt mij steeds weer terug naar de inlogpagina! Erg vervelend aangezien ik mijn simkaart wil deblokkeren. Heeft u enig idee hoe snel dit probleem verholpen kan worden?

mvg,

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Het snelste is om te bellen met de klantenservice à 50 ct per gesprek en als je geduld hebt krijg je hier ook antwoord echter zoals je het groene balkje ziet staan duurt dat wat langer dan anders en dat kan zomaar na het weekend zijn
Bedankt voor je snelle reactie! Het probleem is nou juist dat dat niet lukt omdat mijn simkaart geblokkeerd is
Gaat dit probleem zich nog lang voor doen ? We zijn inmiddels alweer 2 dagen verder en nog steeds hetzelfde probleem! Erg vervelend..
Reputatie 1
Badge
Hoi d.lammertsvanbueren,

Excuses voor de late reactie.

Vervelend dat je niet je simkaart kunt deblokkeren via Mijn Telfort. :(

We willen graag voor je nagaan of daar een oplossing voor is als je ons je naam, postcode en huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN stuurt in een privévenster. Het kan zijn dat een andere moderator je privébericht beantwoord.

Na ontvangst van je gegevens gaan we er mee aan de slag! 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens! De simkaart heb ik zojuist voor je gedeblokkeerd. Graag je telefoon uitschakelen en daarna weer aanmaken. Laat je weten of je dan weer gebruik kunt maken van de simkaart?
Beste,

Ik heb precies hetzelfde probleem als lammertsvanbueren. Ook ik word bij het aanklikken van 'instellingen' telkens doorgestuurd naar de inlogpagina. Ik wil deze pagina gebruiken om mijn simkaart die ik vermoedelijk geblokkeerd heb te deblokkeren. Bellen naar de klantenserice is dus ook niet mogelijk.
Kan iemand van Telfort ook mij hierbij helpen? Bedankt!
Beste,

Ik heb precies hetzelfde probleem als lammertsvanbueren. Ook ik word bij het aanklikken van 'instellingen' telkens doorgestuurd naar de inlogpagina. Ik wil deze pagina gebruiken om mijn simkaart die ik vermoedelijk geblokkeerd heb te deblokkeren. Bellen naar de klantenserice is dus ook niet mogelijk.
Kan iemand van Telfort ook mij hierbij helpen? Bedankt!

Aanvulling; dit is inmiddels verholpen door te bellen met een geleende telefoon. Dank!