beantwoord

Inn Webmail niet meer bereikbaar

• 16 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 119 keer bekeken

Ik heb een email van inn.nl. Inn is later door concepts is overgenomen. Concepts is uiteindelijk door Telfort Glasvezel overgenomen. Laatst kreeg ik een activeringslink toegestuurd voor een account van Telfort, maar ik heb geen klantnummer van Telfort, dus ik kan het account niet activeren.

in mijn profiel bij extra informatie staat het oude e-mail adres en mijn nieuwe actieve

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 19 oktober 2020, 10:31

@Reeg1 Dat maakt het niet makkelijker natuurlijk. Ik zie dat je onlangs overgezet bent naar KPN, aangezien we in de samengang met KPN zitten. Dat betekent dat je vanaf nu terecht kan in MijnKPN en bij de KPN klantenservice. Ik raad je aan om even contact met hen op te nemen, dan helpen mijn collega's daar je zo snel mogelijk verder om dit op te lossen.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Reeg1, we zijn kort geleden bezig geweest met het vernieuwen van e-mail. Alle e-mailadressen, ook die van Inn, zijn daarbij gewoon behouden gebleven, natuurlijk! Daar hoef je verder niets voor te doen. Wel kan je voortaan de Webmail van Telfort gebruiken om in te loggen op jouw Webmail. 

Kan je proberen of dat lukt? Laat je weten of je eruit gekomen bent?

Nee, dit lukt niet. Ik krijg deze melding : Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend. Wachtwoord vergeten?

Wachtwoord vergeten lukt niet om dat ik geen telfort account heb en dus ook niet kan inloggen op mijn telfort

Reputatie 8
Badge +11

@Reeg1 Dat maakt het niet makkelijker natuurlijk. Ik zie dat je onlangs overgezet bent naar KPN, aangezien we in de samengang met KPN zitten. Dat betekent dat je vanaf nu terecht kan in MijnKPN en bij de KPN klantenservice. Ik raad je aan om even contact met hen op te nemen, dan helpen mijn collega's daar je zo snel mogelijk verder om dit op te lossen.

Reageer