beantwoord

Inlogproblemen Mijn Telfort, rondom een contactformulier met betrekking tot een klacht over bereikba

• 29 juli 2015
  • 1 reactie
  • 551 keer bekeken

IK wordt door Telfort Klantenservice uitgenodigd om te mailen (= goedkoper dan bellen, 50c/m), maar krijg geen e-mailadres en wordt doorgestuurd naar een contactformulier. Goed dan. Formulier ingevuld. Moet ik vervolgens inloggen. Duim neer, want verkeerde volgorde. Want wat nu als ik mijn wachtwoord ben vergeten? Kan ik het hele formulier weer opnieuw invullen. Is geen service. Wachtwoord vergeten, dus nieuw aangevraagd. Krijg prompt (duim op) een tijdelijk ww toegestuurd. Ingevuld en gelijk een nieuw wachtwoord aangemaakt. Kan vervolgens daar niet mee inloggen. Dat was vanmiddag. Nu vanavond hele procedure opnieuw. Ww wordt niet geaccepteerd. Bug?
Waarom contact met Telfort? Omdat ik al weken thuis geen bereik meer heb met mijn mobiel. Buiten op vakantie in het bos en platteland in NL prima bereik. Thuis een ander toestel geprobeerd: ook geen bereik. Dus ligt het niet aan mijn toestel. Ik vermoed een kapotte zendmast in mijn buurt.
icon

Beste antwoord door Daphne 30 juli 2015, 12:59

Welkom op het forum Grussegrussegrus! Mijn oprechte excuses dat het verzenden van het contactformulier in combinatie met het inloggen op Mijn Telfort niet soepel verloopt. Ook mijn excuses voor het verminderde bereik op het woonadres. Graag zoek ik voor je uit wat er aan de hand is. In een privébericht kun je jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer aan mij doorgeven. Ik wacht op jouw reactie.
Bekijk reactie

1 reactie

Badge +2
Welkom op het forum Grussegrussegrus! Mijn oprechte excuses dat het verzenden van het contactformulier in combinatie met het inloggen op Mijn Telfort niet soepel verloopt. Ook mijn excuses voor het verminderde bereik op het woonadres. Graag zoek ik voor je uit wat er aan de hand is. In een privébericht kun je jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer aan mij doorgeven. Ik wacht op jouw reactie.

Reageer