beantwoord

Inlogproblemen Mijn Telfort

• 30 september 2019
  • 2 reacties
  • 130 keer bekeken

hier net zo, mijn wachtwoord voldoet aan alle eisen en het maakt niet uit welke browser ik gebruik, en nu moet ik ineens een dag wachten

Admin: bericht afgesplitst van dit topic en nieuw topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 2 oktober 2019, 17:54

Dag @TaraKiers. Van harte welkom hier. Wat lastig dat je niet kunt inloggen op Mijn Telfort. Gaat het dan om zowel de Mijn Telfort app als de website? Log je in met je gebruikersnaam voor Mijn Telfort Thuis? Of heb je al een Telfort ID aan moeten maken? En wat lukt er precies niet met inloggen? Wat voor foutmelding krijg je te zien? Ik begrijp dat je nu 24 uur moet wachten voor je een volgende inlogpoging kunt doen. Dat is natuurlijk vervelend, maar dat proces kan ik jammer genoeg niet versnellen. Wil je morgen eventueel een screenshot delen van waar het misgaat?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Dag @TaraKiers. Van harte welkom hier. Wat lastig dat je niet kunt inloggen op Mijn Telfort. Gaat het dan om zowel de Mijn Telfort app als de website? Log je in met je gebruikersnaam voor Mijn Telfort Thuis? Of heb je al een Telfort ID aan moeten maken? En wat lukt er precies niet met inloggen? Wat voor foutmelding krijg je te zien? Ik begrijp dat je nu 24 uur moet wachten voor je een volgende inlogpoging kunt doen. Dat is natuurlijk vervelend, maar dat proces kan ik jammer genoeg niet versnellen. Wil je morgen eventueel een screenshot delen van waar het misgaat?
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @TaraKiers. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat het inmiddels weer lukt om in te loggen in Mijn Telfort. Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, dan lees ik het graag.

Reageer