Inlogproblemen

• 18 januari 2017
  • 1 reactie
  • 282 keer bekeken

Beste Telfort medewerker,

Aangezien er gister niet op mijn reactie in het sticky topic is gereageerd, maak ik hierbij een nieuw topic aan met dezelfde vraag:

Ik krijg het niet voor elkaar om in te loggen op mijn telfort. Volgens mails uit 2012 moet mijn gebruikersnaam harmendebruin@telfort.nl zijn. Maar als ik op wachtwoord reset klik krijg ik geen mail in mijn hotmail inbox. Mijn telfort inbox kan ik ook niet bij. Ook daar kan ik mijn wachtwoord niet resetten, omdat ik dan geen mail krijg.

Log je in op Mijn Telfort Thuis of Mobiel?
Mijn telfort thuis
Op welke systemen en in welke browsers heb je je wachtwoord geprobeerd te resetten?
PC, Firefox
Waar gaat het precies mis? Op welke pagina kom je niet verder? Krijg je dan nog een melding te zien?
Ik kan hem resetten, maar ik krijg geen e-mail op mijn hotmail (Waar ik sinds 2013 ook geen mail meer op heb ontvangen van jullie). Ditzelfde gebeurt bij de webmail resetten.

Mvg,
Harmen

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Harmen, excuses voor de late reactie. Indien je nog steeds niet kunt inloggen dan ontvang ik graag onderstaande gegevens van jou in een privébericht.
- Volledige naam
- Adresgegevens
- Geboortedatum
- Laatste 3 cijfers rekeningnummer

Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst. Bij voorbaat dank!