inloggen webmail lukt niet

• 11 december 2012
  • 4 reacties
  • 2613 keer bekeken

Badge
Onlangs kon ik niet inloggen op m'n webmail, inloggen op "mijn Telfort" dat ging wel. Met dezelfde gegevens kon ik op webmail niet inloggen. Wachtwoord vergeten aangevraagd en via brief kreeg ik het ww wat ik dus al reeds gebruikte. Webmail lukte dus nog steeds niet. Toen het ww gewijzigd en kon toen nergens meer inloggen. Weer ww vergeten aangevraagd en kreeg het "bekende" wachtwoord via de brief, vreemd genoeg lukte het weer om in mijn telfort te komen, maar de webmail .... dat lukt nog steeds niet. Om weer een wachtwoord vergeten aan te vragen heeft denk ik geen zin, Inloggen op mijn telfort gaat wel maar niet op de webmail. Kan het mail account gereset worden of iets dergelijks, ik heb geen idee wat ik nu nog zou moeten doen.

Alvast bedankt,
Hans

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Log in op je Mijn Telfort, ga links in het menu naar mijn emailadressen, kies onderaan voor wachtwoord mailbox wijzigen, vul je Hoofd e-mailadres in, klik op wachtwoord vergeten, voer nogmaals je e-mailadres in. laat het vinkje staan bij dit wachtwoord ben ik vergeten. Klik op volgende, vanaf hier zal je even moeten kijken hoe het verder loopt maar het lijkt mij dat je dan wel je wachtwoord kan aanpassen. Als je geen mobiel nummer hebt toegevoegd aan je gegevens, zou ik voor annuleren kiezen en dit eerst even toevoegen op je homepage van Mijn Telfort (midden onder Mobiel nummer aanmelden)

Let op!
Wachtwoord voor Mijn Telfort, Webmail & dit forum kunnen verschillend zijn.
Badge
Bedankt voor je reactie!
Bij de volgende stap moet je je postcode en huisnummer invoeren, het volgende scherm geeft het volgende aan:
"Het overzicht van uw Telfort gebruikersnamen en wachtwoorden wordt u per post toegezonden" hopelijk zit hier nu wel iets van het mail account bij. Ik wacht het af.
Badge
Zojuist het genoemde vinkje op de regel erboven gezet en het mijn telfort wachtwoord ingevuld, vervolgens kon ik zien wat mijn wachtwoorden zijn, nu lukt het me om in mijn webmail te komen. Het wachtwoord was blijkbaar ooit al eens door mij veranderd.

Bedankt voor je antwoord, het is eindelijk opgelost 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan.
En als tip, zet ze allemaal gelijk, Mijn Telfort, Webmail, dit forum.

Reageer