Inloggen; Telfort App herkent de pincode niet!!

• 25 april 2016
  • 9 reacties
  • 430 keer bekeken

Sinds zaterdag 23-04-2016 kan ik niet meer inloggen met mijn pincode. (Heb deze niet verkeerd ingetypt of verandert...! ) inloggen met wachtwoord op de App gaat ook niet!!!
Hoe dit op te lossen?? Kom op mijntelfort mobiel ook niet verder.

9 reacties

Storing dus.....
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Sofiaklaagt1234 en welkom op het forum. Er waren werkzaamheden aan Mijn Telfort en de Mijn Telfort app. Deze zijn ondertussen afgerond. Is het ondertussen gelukt om in te loggen?
Hi Richard , nee helaas lukt het nog steeds niet. Probeer de pincode in te geven, krijg de foutmelding nog steeds . En bij 'pincode vergeten' en 'inloggen met wachtwoord' niet. Dan ga ik (nog steeds op de App) naar wachtwoord vergeten ; via die weg ook geen succes....
Olla, er gaat nog steeds ' oeps er gaat iets mis' na t intoetsen van de pincode .... Weet iemand een oplossing??
Olla, we zijn precies een week verder.... ! App eergisteren verwijdert. Terug gezet.... En vandaag; gaat er nog steeds iets mis... Kan met ook het tijdelijke wachtwoord nog steeds niet inloggen .
Kan iemand svp reageren??
Olla, daar zijn we weer. Kan iemand svp duidelijkheid geven wat te doen??? Erg jammer dit....... 😞
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Sofiaklaagt1234. Mijn excuses voor de verlate reactie. Balen dat het nog steeds niet lukt om in te loggen. Wil je je 06-nummer, geboortedatum en naw gegevens sturen via een privébericht, dan help ik je graag verder.
Oh hartstikke fijn! Ik stuur je een pb !
Reputatie 1
Badge +1
Ik heb je gegevens ontvangen Sofiaklaagt1234. Ik heb je een tijdelijk wachtwoord gestuurd en wil je laten weten of je komt ingelogd?

Reageer