beantwoord

Inloggen op MijnTeflort lukt niet door onbekend back-up nummer/e-mail

• 25 september 2020
  • 4 reacties
  • 140 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb een probleem met inloggen op mijn telfort. 

Mijn wachtwoord wordt niet geaccepteerd, waardoor ik deze wil wijzigen. Echter het back-up e-mailadres waar deze link naartoe wordt gestuurd is bij mij onbekend. Ook het telefoonnummer (voor de SMS) is niet mijn nummer. 

Ik heb geprobeerd om een nieuw account aan te maken met mijn klantnummer, en krijg dan netjes een mailtje op mijn eigen e-mailadres dat op dit klantnummer al een account staat. Ik kan dan een nieuw wachtwoord aanvragen, maar die link wordt dan niet naar mijn e-mailadres gestuurd maar naar een voor mij onbekende yahoo-account… 

Het lijkt dus alsof het back-up e-mailadres en telefoonnummer zonder mijn toeweten is gewijzigd (hack bij mij of telfort?) met het gevolg dat ik mijn account niet in kan… 

Bij mijn vriendin gebeurt overigens precies hetzelfde, alleen dan met een ander (onbekend) telefoonnummer en e-mailadres.

Hoe kan dit opgelost worden? Is het mogelijk om de back-up e-mailadressen/telefoonnummer te wijzigen? 

icon

Beste antwoord door wvdberg 25 september 2020, 12:43

Is reeds opgelost! 

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 1

Is reeds opgelost! 

Reputatie 3
Badge +1

Fijn om te horen dat het al opgelost is @wvdberg! Dan wens ik je een mooi weekend toe.  

Hoi

Ik wil inloggen op MijnTelfort omdat ik de inloggegevens niet meer weet maar het nieuwe ww wordt naar een onbekend mailadres en onbekend 06 nummer verzonden. Ik heb gebeld met jullie maar wordt automatisch verbroken en naar de site verwezen waar ik dus niet verder kom

Graag een belletje of PB

Gr

Reputatie 3
Badge +1

Ik stuur je een privébericht! 

Reageer