beantwoord

Inloggen op Mijn Telfort werkt niet meer

• 14 december 2019
  • 2 reacties
  • 94 keer bekeken

Waarom kan ik niet inloggen op myn telfort  ik heb wacht woorden in gevoert en nu doet niks wordt er schyt ziek van 

Admin: bericht afgesplitst van dit topic en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 18 december 2019, 20:48

Dag @linda wesselink. Van harte welkom hier. Wat lastig dat je niet kunt inloggen in Mijn Telfort. Ik wil je graag een aantal vragen stellen om een duidelijk beeld te krijgen van wat er misgaat. Wat lukt er precies niet? Wat krijg je te zien? Krijg je een bepaalde foutmelding? Je kunt via onze website een nieuw wachtwoord aanvragen. Vul je daar je gebruikersnaam in of je 06-nummer? En verder: zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de naam van de contracthouder? 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Log je wel in met je mailadres wat bij Telfort bekend is en het juiste wachtwoord en gaat het om mobiel of Telfort thuis

Reputatie 8
Badge +9

Dag @linda wesselink. Van harte welkom hier. Wat lastig dat je niet kunt inloggen in Mijn Telfort. Ik wil je graag een aantal vragen stellen om een duidelijk beeld te krijgen van wat er misgaat. Wat lukt er precies niet? Wat krijg je te zien? Krijg je een bepaalde foutmelding? Je kunt via onze website een nieuw wachtwoord aanvragen. Vul je daar je gebruikersnaam in of je 06-nummer? En verder: zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de naam van de contracthouder? 

Reageer