beantwoord

Inloggen op Mijn Telfort werkt niet

• 6 februari 2019
  • 7 reacties
  • 265 keer bekeken

alle juiste gegevens zijn ingevuld, en toch kan ik niet activeren om in te loggen. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 8 februari 2019, 11:31

Dag @bertwissink, oké. Fijn dat het alsnog is gelukt. Hier kunnen verschillende oorzaken voor zijn. Mocht het probleem zich weer voordoen, dan raad ik je aan om in de eerste plaats je browsergeschiedenis, cookies en tijdelijke internetbestanden te wissen of een andere browser te testen. 🙂
Bekijk reactie

7 reacties

Bedoel je inloggen op Mijn Telfort? Dat is namelijk niet duidelijk.
Ja, ik bedoel inloggen in mijnTelfort.
Na 20 minuten komt nu eindelijk het groene plaatje om te klikken om in te loggen.
Hoe kan dat?
Daar durf ik niet veel over te zeggen is dit de eerste keer dat er van de MijnTelfort omgeving gebruik wordt gemaakt?
Nee, ik werk al een aantal jaren met mijnTelfort
Reputatie 7
Badge +9
Dag @bertwissink. Welkom hier op het Forum. Ik begrijp dat je problemen ervaart met inloggen op Mijn Telfort. Gaat het om Telfort Thuis of Telfort Mobiel? En ik begrijp dat je verder geen foutmelding krijgt, maar de knop 'Inloggen' niet verschijnt. Klopt dat? Wil je eens een schermafdruk delen? Verder ben ik ook wel benieuwd of je op meerdere apparaten en in verschillende browsers tegen dit probleem aan loopt. Of log je in in de app?
Dag Natasja,

inmiddeld verscheen de knop na ca 15 - 20 minuten wel.
Waarom duurt dat zo land? Normaal gaat het direct goed.
Reputatie 7
Badge +9
Dag @bertwissink, oké. Fijn dat het alsnog is gelukt. Hier kunnen verschillende oorzaken voor zijn. Mocht het probleem zich weer voordoen, dan raad ik je aan om in de eerste plaats je browsergeschiedenis, cookies en tijdelijke internetbestanden te wissen of een andere browser te testen. 🙂

Reageer