beantwoord

Inloggen op Mijn Telfort Mobiel

Reputatie 1
Het inloggen op Mijn Telfort verloopt prima, voor het mobile gedeelte moet ik een wachtwoord ingeven om thuis en mobiel te koppelen. Welk wachtwoord wordt hier bedoeld? Ik heb hiervoor geen separaat wachtwoord ontvangen en het "mijn Telfort" wachtwoord werkt hier niet op. Als ik vervolgens "wachtwoord vergeten" kies, en aansluitend kies voor "nieuw wachtwoord per email" wordt er een bericht gestuurd naar een voor mij onbekend emailadres (*****@yahoo.com). Vervolgens werkt de keuze "wachtwoord vergeten" niet meer als ik het nog een keer wil proberen maar dan niet naar dat voor mij vreemde email adres maar per SMS. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 21 januari 2019, 14:15

Hoi Geiserwater, ik zal alle topics van je in behandeling nemen, dat is denk ik wel zo makkelijk voor het overzicht.

Je geeft aan dat het wachtwoord naar een onbekend e-mailadres is gestuurd. Dit had niet mogen gebeuren, excuses. Inmiddels lees ik wel dat het is gelukt om in Mijn Telfort voor Mobiel te komen. Dat is fijn. Zoals ook al in het ander topic vernoemt is de order voor Thuis nog niet afgerond in het systeem. Dit kan nog een paar dagen duren. Zodra dit gebeurd is, dan kun je Mijn Telfort Thuis en Mobiel ook koppelen:

1. Log in met je Mijn Telfort account voor Mobiel.
  2. Verander via 'Mijn gegevens' het wachtwoord voor Mijn Telfort Mobiel in een persoonlijk wachtwoord.
  3. Klik op het tabblad Thuis.
  4. Voer eenmalig je gebruikersnaam en wachtwoord in van Mijn Telfort Thuis.
  5. Klik op Samenvoegen.
  6. Je krijgt een melding dat samenvoegen gelukt is.
Voor het aanvragen van CombiVoordeel geldt ook dat eerst beide abonnementen actief moeten zijn. Als dat het geval is kun je dit aanvragen en zal dan binnen 48 uur actief zijn.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Je hebt hiervoor inderdaad geen wachtwoord ontvangen, voor Telfort mobiel moet je deze zelf aanmaken.
Daarna kan je deze samenvoegen met Mijn Telfort thuis.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/account-maken-voor-mijn-telfort-mobiel.htm
Reputatie 1
Hartelijk dank voor je reply, inmiddels heb ik via de link een "Mijn Telfort" mobiel kunnen aanmaken. Het combi voordeel werkt helaas nog niet omdat er, ondanks hetzelfde adres en postcode, geen combi met Thuis mogelijk is volgens de online wizzerd. Mijn Telfort account Thuis en Mobiel zijn respectievelijk 18 en 17 januari aangesloten maar lijkt, gezien de zaken die niet werken, wel een maandagmorgen aansluiting. Ik moet dan helaas een soort van doe-het-zelf bombardement aan vragen in dit forum deponeren om dingen geregeld te krijgen. Op naar de vaste telefoonaansluiting, die óók nog niet werkt 😞
Vaste telefonie gaat meestal wel 24 uur duren helaas. Dat Yahoo mailadres zie je nergens meer ook niet in je nieuwe mijn telfort mobiel account want dat verbaasd me. Het kan om een type fout gaan toch per ongeluk iets verkeerds getypt.

Welk combivoordeel zou je willen in mijn telfort staat er niks actief begrijp ik? Voor de volledigheid beide zowel thuis als mobiel zijn nieuw je bent niet overgestapt? Bij de aanvraag van Telfort thuis kon je dus nog geen combivoordeel mee aanvragen.
Reputatie 1
Hoi Galdor, bedankt voor je reactie, het yahoo mailadres komt niet van mij en komt ook niet door een type fout. Ik las in dit forum dat er nog iemand was die iets soortgelijks had met een yahoo adres. Het wachtwoord voor Mijn Telfort mobiel is inmiddels geregeld.
Ik ben nieuw binnen Telfort en heb zowel Mobiel als Thuis (internet, TV, vaste tel.) waarmee een combi in Mijn Telfort geactiveerd kan worden. Ik begreep eerder van een medewerker via het chat kanaal dat mijn account niet is geactiveerd waardoor dit niet lukt. Waarom mijn account niet is geactiveerd weet ik niet.
Reputatie 6
Badge +9
Hoi Geiserwater, ik zal alle topics van je in behandeling nemen, dat is denk ik wel zo makkelijk voor het overzicht.

Je geeft aan dat het wachtwoord naar een onbekend e-mailadres is gestuurd. Dit had niet mogen gebeuren, excuses. Inmiddels lees ik wel dat het is gelukt om in Mijn Telfort voor Mobiel te komen. Dat is fijn. Zoals ook al in het ander topic vernoemt is de order voor Thuis nog niet afgerond in het systeem. Dit kan nog een paar dagen duren. Zodra dit gebeurd is, dan kun je Mijn Telfort Thuis en Mobiel ook koppelen:

1. Log in met je Mijn Telfort account voor Mobiel.
  2. Verander via 'Mijn gegevens' het wachtwoord voor Mijn Telfort Mobiel in een persoonlijk wachtwoord.
  3. Klik op het tabblad Thuis.
  4. Voer eenmalig je gebruikersnaam en wachtwoord in van Mijn Telfort Thuis.
  5. Klik op Samenvoegen.
  6. Je krijgt een melding dat samenvoegen gelukt is.
Voor het aanvragen van CombiVoordeel geldt ook dat eerst beide abonnementen actief moeten zijn. Als dat het geval is kun je dit aanvragen en zal dan binnen 48 uur actief zijn.
Reputatie 1
Hoi Bart,

Het koppelen van beide account in Mijn Telfort is inmiddels gelukt, de overige issues,waar ik eerder melding van heb gemaakt, werken nog niet.

VrGr,

Mathijs.
Reputatie 6
Badge +8
Hi Mathijs, fijn om te horen dat dit stukje opgelost is! Ik stel voor om je verder te helpen in 1 topic, aangezien je er meerdere hebt. Zo blijft het overzichtelijk en kan ik je zo goed mogelijk helpen 🙂 Ik heb je hier een reactie gestuurd.

Reageer