beantwoord

Inloggen op Mijn Telfort lukt niet voor prepaid

• 12 september 2019
  • 1 reactie
  • 246 keer bekeken

Inloggen op mijn telfort werkte niet. Daarom heb ik (een paar maal) geprobeerd om het wachtwoord aan te passen. De site meldt dan, dat dat gelukt is. Als ik met het nieuwe wachtwoord probeer aan te loggen, loopt de zandloper even, en komt het aanlogscherm weer terug. Zonder foutmelding. Als ik het wachtwoord bewust verkeerd invul, krijg ik wel een foutmelding.

Maar aanloggen lukt dus per saldo niet.

Ik log overigens nog steeds in met mijn telefoonnummer, dat is blijkbaar nog steeds aan mijn e-mail account gekoppeld.

Hoor graag hoe ik weer kan aanloggen.

Overigens werkt opwaarderen via een sms ook niet meer.

Het lijkt erop als de verhuizing van Telfort naar KPN niet helemaal goed gaat.

Admin: Titel van je topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 14 september 2019, 12:19

Hoi @fraroe01, welkom hier op het Telfort forum 🙂 Lastig dat het niet lukt met Mijn Telfort, ik help je graag op weg hiermee.

Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt en zie dat je gebruik maakt van prepaid. Sinds 15 juni zijn alle prepaid telefoonnummers omgezet naar KPN. Dat betekent dat je geen Mijn Telfort meer hebt, en nu gebruik kunt maken van MijnKPN. Daar kan je alles inzien, net als voorheen in Mijn Telfort. Op het KPN forum staat meer informatie over de overgang van Telfort naar KPN, en maak daar gerust een topic aan als je vragen hebt of mocht je er niet uit komen met MijnKPN.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +10
Hoi @fraroe01, welkom hier op het Telfort forum 🙂 Lastig dat het niet lukt met Mijn Telfort, ik help je graag op weg hiermee.

Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt en zie dat je gebruik maakt van prepaid. Sinds 15 juni zijn alle prepaid telefoonnummers omgezet naar KPN. Dat betekent dat je geen Mijn Telfort meer hebt, en nu gebruik kunt maken van MijnKPN. Daar kan je alles inzien, net als voorheen in Mijn Telfort. Op het KPN forum staat meer informatie over de overgang van Telfort naar KPN, en maak daar gerust een topic aan als je vragen hebt of mocht je er niet uit komen met MijnKPN.

Reageer