beantwoord

Inloggen op Mijn Telfort lukt niet ondanks aanmaken account

• 30 november 2018
  • 3 reacties
  • 250 keer bekeken

Gisteren een mail gekregen met de link om me aan te melden voor mijn telfort. Dit gedaan, moest nieuw wachtwoord instellen, dit ook gedaan. Als ik wil inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord krijg ik de melding dat inloggen is mislukt. Als ik wachtwoord vergeten aanklik, dan krijg ik de melding dat er een nieuw wachtwoord verzonden is, maar het emailadres hotmail komt totaal niet overeen met het emailadres gmail wat ik in de bestelprocedure heb opgegeven. Als ik naar nieuwe klant geworden ga, dan krijg ik wel een mail waarin staat dat ik al een account heb. In de mail staat ook dat ik kan inloggen om mijn bestelling bij te houden, maar inloggen lukt dus niet

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 1 december 2018, 13:07

Hoi Amanda, ik kan me voorstellen dat dat niet erg duidelijk is. Goed dat je het aangeeft, ik help je graag op weg met Mijn Telfort! Mijn Telfort wordt geactiveerd, zo gauw je nieuwe pakket in gegaan is, en dus actief is. Daarom lukt het nu nog niet om in te loggen, ondanks dat je wel een account hebt aangemaakt. Tot die tijd kan je online je bestelling volgen, om zo de status te kunnen bekijken 🙂 Laat het gerust weten als ik iets voor je kan doen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Hoi Amanda, ik kan me voorstellen dat dat niet erg duidelijk is. Goed dat je het aangeeft, ik help je graag op weg met Mijn Telfort! Mijn Telfort wordt geactiveerd, zo gauw je nieuwe pakket in gegaan is, en dus actief is. Daarom lukt het nu nog niet om in te loggen, ondanks dat je wel een account hebt aangemaakt. Tot die tijd kan je online je bestelling volgen, om zo de status te kunnen bekijken 🙂 Laat het gerust weten als ik iets voor je kan doen.
Bedankt voor de reactie, het is me nu helemaal duidelijk. Het staat dan wel verwarrend in de mailtjes die je krijgt, daar staat in dat je account klaar staat en dat je dan via mijn telfort alles in de gaten kan houden qua bestelstatus, misschien kan dat wat duidelijker in de toekomst
Reputatie 7
Badge +8
Goedemorgen Amanda, graag gedaan, dat is fijn! Goed dat je het aangeeft, ik neem het signaal mee, dankjewel daarvoor 🙂

Reageer