beantwoord

Inloggen op mijn Telfort lukt niet na wijzigen telefoonnummer

• 14 januari 2020
  • 4 reacties
  • 146 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb op 13 januari 2020 mijn mobiele telefoonnummer gewijzigd.

Alles werkt nu naar behoren, op 1 ding na: Mijn Telfort kom ik niet meer in.

Ik heb al gebeld met de klantenservice. Daar kreeg ik via mijn berichten een link met hulp, maar deze tips werken niet. Ik heb mijn geschiedenis en cache bestanden gewist en gewerkt via een incognito tabblad. Verder heb ik zowel op mijn telefoon als pc alles geprobeerd via Internet Explorer, Chrome en Firefox. Het werkt allemaal niet. Dus willen jullie mij aub helpen? Ik kan nu ook niet meer inloggen via Mijn Telfort Thuis voor tv en internet. Dit is niet handig. Is het overzetten wel goed gegaan?? Ik kan wel gewoon gebeld worden en zelf bellen. Graag jullie hulp.

icon

Beste antwoord door Galdor68 14 januari 2020, 17:38

Waren het vorige nummer en het thuis abonnement gekoppeld?

Wat je kan proberen is je contact emailadres als inlognaam gebruiken en het wachtwoord van mijn Telfort thuis gebruiken.

In principe omdat je een nieuw abonnement hebt zal je ook een nieuw Mijn Telfort ID moeten gebruiken. De oude inlog op basis van het vorige nummer zal niet werken. 

Bekijk reactie

4 reacties

Waren het vorige nummer en het thuis abonnement gekoppeld?

Wat je kan proberen is je contact emailadres als inlognaam gebruiken en het wachtwoord van mijn Telfort thuis gebruiken.

In principe omdat je een nieuw abonnement hebt zal je ook een nieuw Mijn Telfort ID moeten gebruiken. De oude inlog op basis van het vorige nummer zal niet werken. 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Silleke27, welkom hier.

Ik lees dat je sinds de wijziging niet meer in Mijn Telfort komt. Nu zie ik dat de wijziging een ander nummer betreft. Met dat nummer moet je dus inloggen. Hiervoor kan je een nieuwe Mijn Telfort aanmaken. Met een nieuw ID inderdaad zoals Galdor68 al aangaf. 

Reputatie 1

Dank jullie hartelijk voor de reacties! Het is allemaal gelukt.

Door een nieuw Telfort ID aan te maken en alles te koppelen kan ik weer in beiden (Telfort mobiel en thuis) inloggen.

Fijn weekend!

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal super. :)

Wanneer je weer vragen krijgt, dan horen wij graag weer van je. Fijne dag. 

Reageer