Inloggen op mijn telfort lukt niet, melding onderhoud..?!?

• 24 mei 2012
  • 5 reacties
  • 2493 keer bekeken

Badge
Ik krijg bij mijn telfort dit te zien steeds hebbe jullie dat ook allemaal ??

Mededelingen
Mededelingen
Mobiel
Internet
Pagina niet gevondenSorry, de opgevraagde pagina is niet gevonden.
Contact
Contact met Telfort

5 reacties

Inloggen op mijn telfort lukt niet, krijg onderstaande melding:

Onderhoudswerkzaamheden op Mijn Telfort en Zakelijk beheer
Datum bericht:
24 mei 2012
Status Open
Om u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn, worden er momenteel onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd aan Mijn Telfort en Zakelijk beheer. Hierdoor kunt u als mobiele klant geen gebruik maken van Mijn Telfort en Zakelijk beheer.
We willen er zeker van zijn dat u voortaan optimaal gebruik kunt maken van deze online diensten.
Heeft u een vraag? Deze kunt u aan ons stellen via onze klantenservice of u kunt gebruikmaken van het e-mailformulier.
Wilt u nummerbehoud aanvragen? Volg dan deze stappen:
1. Download het aanvraagformulier Nummerbehoud.
2. Print dit formulier en vul het volledig in.
3. Verstuur het formulier ondertekend naar het adres dat daarin wordt genoemd.Wilt u uw abonnement verlengen? Bekijk hier uw persoonlijke aanbieding.
Categorie: Mobiel

Als ik bij werkzaamheden/storingen (particulier) mobiel kijk, dan staan er geen werkzaamheden en/of storingen op voor vandaag..
Ik wil graag mijn factuur / verbruik bekijken..maar inloggen op mijn telfort lukt niet..(gisteren opgemerkt)

Iemand enig idee hoe dat kan? En hoe ik dit kan verhelpen eventueel? BVD!!
Badge
@allen,

U kunt momenteel geen gebruikmaken van Mijn Telfort. Onze excuses voor het ongemak.

@mieppie21,

Er staat een melding op www.telfort.nl/mededelingen. Zodra het onderhoud is afgerond kunt u weer inloggen, u kunt zelf niets doen om dit te verhelpen.

Laïla
Ik had een print screen moeten maken van de mededelingen..nu staat er inderdaad iets anders, namelijk ;
1. Werkzaamheden Mijn Telfort Open 25/05/2012 (er stond eerder 24-5-2012..nu is de datum bijgesteld..overigens geen einddatum/tijd indicatie van einde werkzaamheden)
2.In de nacht van zaterdag 26-05-2012 op zondag 27-05-2012 vinden er tussen 18.00 en 09.00 uur onderhoudswerkzaamheden plaats aan onze online klantenservice. U kunt tijdens deze werkzaamheden geen gebruikmaken van:

- de online klantenservice
- Mijn Telfort
- het webformulier
- de online shop

Ik kan nu geen gebruik maken van Mijn Telfort..en dit zal waarschijnlijk tot zondag 9.00uur zo blijven, klopt dat?
Inloggen op de app Belstatus lukt niet. Foutmelding zegt zoiets als combinatie 06 nummer en wachtwoord bestaat niet. Ik begrijp van eerdere forumberichten en website dat er werkzaamheden zijn. Misschien tip om klanten daar een mailtje over te sturen om dat aan te kondigen. Met zo'n foutmelding ga je toch altijd denken aan dat het aan je eigen kant ligt maar dat is dus niet zo. Het ligt aan telfort.
Ik heb zo het idee dat dit niet echt geplande werkzaamheden zijn..(ik kom niet eens zover dat ik m'n telnr en wachtwoord mag invoeren!! )..en de werkzaamheden voor zaterdag/zondag staan wel normaal aangekondigd..maar goed..zet dan op de site dat er een storing is en bied je excuses aan voor het ongemak..!

Reageer