beantwoord

Inloggen op Mijn Telfort als oud Concepts klant.

• 13 december 2014
  • 14 reacties
  • 2647 keer bekeken

Ik was al enige jaren klant van Concepts en deze is nu overgenomen door Telfort.

Nu wil ik inloggen op Mijn Telfort maar dat lukt niet. Ik weet niet of mijn oude gebruikers naam van Concepts werkt en weet mijn oude wachtwoord niet.
Ook het opvragen van het wachtwoord werkt niet. Dan krijg ik de melding dat de laatste 3 cijfers van mijn rekening nummer net overeen komen.

Van de week al geprobeerd om mijn inlog gegevens te krijgen het contact formulier maar daarna alleen een brief ontvangen met de vraag of ik mijn email adres wil doorgeven voor het ontvangen van de nieuwsbrief.

Hoe nu verder om toch nog mijn inlog gegevens te krijgen.

Alvast bedankt.

Rob.
icon

Beste antwoord door Stephen 18 december 2014, 13:30

@Baklin,

Bedankt voor jouw gegevens. Het nieuwe wachtwoord ontvang je binnen enkele dagen per post.
Ik lees graag van je wanneer je deze in het bezit hebt. Alvast bedankt!

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@Maruseru,

Graag gedaan en bedankt voor het melden. :)

Stephen
@Stephen,

Mijn inlog problemen zijn opgelost, bedankt.
Reputatie 8
Badge +16
@dickh2004,

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Kun jij daarop reageren? Alvast bedankt!

Stephen
Hier nog een met dit specifieke inlogprobleem. Heb ook een mobiele Mijn Telfort inlog. Help!
Hier nog een met dit specifieke inlogprobleem. Heb ook een mobiele Mijn Telfort inlog. Help!
Reputatie 8
Badge +16
@Guid0,

Wachtwoord is onderweg per post. Laat je mij weten wanneer je deze hebt ontvangen?
Fijne feestdagen!

Stephen
Ik was al enige jaren klant van Concepts en deze is nu overgenomen door Telfort.

Nu wil ik inloggen op Mijn Telfort maar dat lukt niet. Ik weet niet of mijn oude gebruikers naam van Concepts werkt en weet mijn oude wachtwoord niet.
Ook het opvragen van het wachtwoord werkt niet. Dan krijg ik de melding dat de laatste 3 cijfers van mijn rekening nummer net overeen komen.
<>
Hoe nu verder om toch nog mijn inlog gegevens te krijgen.

Alvast bedankt.

Ik heb hetzelfde 'probleem'. Heb al wel een inlog voor mijn mobiele abbo bij jullie.
Zou je op op weg kunnen helpen?
Guido
Reputatie 8
Badge +16
@Baklin,

Bedankt voor het melden en graag gedaan!

@Maruseru,

Ik lees ook graag van jou wanneer je het wachtwoord hebt ontvangen.

Stephen
Ik heb vandaag de post van Telfort ontvangen en kan nu inloggen.

Bedankt.
Reputatie 8
Badge +16
@Maruseru

Ik ontvang graag jouw NAW-gegevens in een privébericht.
Na ontvangst ga ik voor je aan je de slag.

Stephen
Voor mij geldt hetzelfde:

Het is onmogelijk om als voormalig Concepts klant toegang te krijgen op Mijn Telfort.
Ook de combinatie naam / laatste 3 cijfers banknummer geeft geen oplossing.

Ik heb op geen enkele wijze toegang tot mijn account en facturatie.
Kunt u mij op weg helpen ???

Met dank, Maruseru
Reputatie 8
Badge +16
@Baklin,

Bedankt voor jouw gegevens. Het nieuwe wachtwoord ontvang je binnen enkele dagen per post.
Ik lees graag van je wanneer je deze in het bezit hebt. Alvast bedankt!

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@Baklin,

Welkom op het forum!

Excuses voor de late reactie. Graag ontvang ik jouw NAW-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik je verder van dienst.

Stephen
Net maar weer een bericht via het contactformulier gestuurd.

Het moet toch mogelijk zijn om na de overname je wachtwoord te krijgen.