beantwoord

Inloggen op Mijn Telfort

• 10 augustus 2018
  • 35 reacties
  • 1285 keer bekeken

Toon het eerste bericht

35 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Het is heel apart. 😞 Het wordt uitgezocht voor je. Ik verwacht dat ik ergens volgende week er bij je op terug kan komen. Je hoort nog van mij.
Reputatie 8
Badge +11
Hier ben ik even weer. Ik heb momenteel een update mogen ontvangen. Het probleem lijkt gevonden, ze zijn nu bezig om het op te lossen. De verwachting is dat het komende week moet gaan lukken. Zodra het zover is, dan hoor je dat van mij. 🙂
Zojuist (21-10-2018) nog even gecontroleerd maar nog niets veranderd.
Reputatie 8
Badge +11
Ik wilde je net een bericht sturen en ik zie jouw bericht. Ik heb nog geen duidelijkheid ontvangen over de situatie. Ik heb hier dan ook net om gevraagd. Ik hoop snel een reactie te mogen ontvangen. Je hoort nog weer van mij.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb een update mogen ontvangen. Ze lijken het probleem te hebben opgelost. Ze zijn nu aan het testen of dat ook daadwerkelijk zo is. Wanneer deze positief zijn hopen ze deze volgende week nog door te kunnen zetten.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb eerlijk gezegd zo geen reactie meer ontvangen. Ik ben nu toch wel heel benieuwd of je inmiddels verbetering ziet? Zie je weer informatie in Mijn Telfort? Heb je het nog weer getest?
Zojuist weer eens getest.
Nog steeds geen verandering. Nog steeds bij elke inlog beurt een email verificatie en vervolgens kan ik mijn eigen gegevens niet zien.

Ik heb trouwens ook geen email mogen ontvangen dat jij gisteren een nieuwe reactie geplaatst had.
Het is dat ik regelmatig kijk of er al weer iets bekend is.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is erg jammer. Ik heb zojuist nog weer gevraagd hoe het ervoor staat. Hopelijk is er dan volgende week meer duidelijkheid. Zodra ik deze heb, dan zal ik deze direct delen met je.

Nu geef je ook aan dat je geen mail hebt ontvangen na mijn reactie. Dan staan de instellingen waarschijnlijk niet goed. Als je naar jouw profiel gaat onder instellingen, dan kan je het daar aanpassen.
Hallo Bart

Zojuist het account van beide nummers gecontroleerd en alles werkt.
Geen email verificatie meer en ik kan nu alle gegevens inzien.

Wat mij betreft kan dit afgesloten worden.
Met vriendelijke groet
Bart
Reputatie 8
Badge +11
Hoi, wat goed dat alles weer werkt. Ik zie dat ik daar ook een terugkoppeling van heb ontvangen, ik wilde deze nog met je delen. Excuses. We kunnen het zeker afsluiten. Mocht je zo nog andere vragen ebben, dan horen wij dat graag.

Reageer