beantwoord

Inloggen op Mijn Telfort

• 10 augustus 2018
  • 35 reacties
  • 1655 keer bekeken

Ik zou graag inloggen op "Mijn Telfort".
Na het invullen van mijn mobiele nummer en wachtwoord gaat het systeem aan de slag en zegt dat ik succesvol ben ingelogd.
Daarna kom ik in het "Home" scherm van Telfort.nl
Hierna kan ik echter niets meer. Allen maar uitloggen. Maar niet mijn gegevens beheren, mijn beltegoed opwaarderen, niets.
Het heeft wel gewerkt maar om een of andere duistere reden werkt het niet meer.
Ik heb intussen gebruik gemaakt van verschillende (IE11 - Chrome - Fire Fox) browsers maar niets helpt.

icon

Beste antwoord door Baf51 23 november 2018, 17:02

Hallo Bart

Zojuist het account van beide nummers gecontroleerd en alles werkt.
Geen email verificatie meer en ik kan nu alle gegevens inzien.

Wat mij betreft kan dit afgesloten worden.
Met vriendelijke groet
Bart
Bekijk reactie

35 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hi Baf51, welkom op het forum. Ik begrijp dat je succesvol een Mijn Telfort account hebt aangemaakt maar dat als je inlogt je verder niets ziet? Dit klinkt niet bekend. Zou je hier een print screen willen plaatsen van wat je ziet als je hebt ingelogd met je e-mailadres en wachtwoord? Meerdere mag ook als het relevant is.
Hallo Alex

Ten eerste heb ik dit account al vele jaren naar tevredenheid. Inloggen doe ik d.m.v. mijn mobiele nummer met bijbehorend wachtwoord.

Ik voeg vier schermafdrukken bij:
1) inlogscherm met gegevens
2) Scherm waar wordt aangegeven dat ik succesvol ben ingelogt
3) scherm na inloggen
4) rolmenu waaruit blijkt dat ik kan uitloggen

Reputatie 5
Badge +8
Hi Baf, erg vreemd. Ik heb hier een ticket aangemaakt voor onze technische dienst, voor nu kan ik dit niet verklaren maar we gaan er mee bezig. Ik hou je op de hoogte zodra ik iets hoor.
Hallo Alex

Ik heb nog aanvullende informatie. Daar dacht ik vanmorgen aan.

Ik heb sinds 17 juli een nieuwe simkaart en mijn oude nummer is overgezet naar de nieuwe simkaart.
Hierna heb ik een nieuw account aan moeten maken vanwege die nieuwe simkaart.

Tevens heb ik t.b.v. mijn echtgenote sinds 31 juli ook een simkaart aangekocht en vervolgens een account voor dat nummer aangemaakt.
Ook met dit account heb ik dezelfde problemen als mijn eigen account.

Het enige wat de accounts gelijk hebben is het email adres dat gebruikt is voor het activeren van beide accounts.

Hopelijk hebben jullie wat aan deze extra informatie.

De beide telefoonnummers zijn.
1) ****
2) ****

met vriendelijke groet

Reputatie 5
Badge +8
Dankjewel, ik heb als terugkoppeling het volgende teruggekregen. Zou je het vie https://www.telfort.nl/persoonlijk/inloggen-mijn-telfort.htm#/login willen proberen? Mocht dat ook niet willen zou je dan een print screen willen plaatsen hier van wat je gelijk ziet als je via deze link inlogt?
Ik heb het uitgeprobeerd maar er gebeurd hetzelfde.
Ik heb alleen een screenprint van het scherm dat aangeeft dat ik succesvol ben ingelogd bijgevoegd.
Alle schermen zijn hetzelfde als de eerder toegestuurde screenshots.
Dit keer het screenshot erbij:

Wat mij nu wel opviel was de URL in de adresbalk.

nl.

https://www.telfort.nl/?cid=redirect:https://www.telfort.nl/home.htm

Dit duidt er mijns inzien op dat er een redirection naar de homepage wordt uitgevoerd.
Reputatie 5
Badge +8
Dankjewel, ze gaan weer door met onderzoeken.
Reputatie 5
Badge +8
Hi, zou je nog even kunnen checken en aan willen geven of het nu bij jou ook goed werkt?
Reputatie 5
Badge +8
Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.
Sorry Alex

Ik was verhinderd om eerder te kijken. Ik had ook geen email vanuit het forum ontvangen dat je een reactie erop gezet had. Vanmorgen alles voor beide 06-nummers gecontroleerd en bijna alles werkt weer.
Het enige wat ik niet kan zien binnen "Mijn Telfort" zijn mijn persoonsgegevens maar daar kan ik mee leven. Ik kan nu gelukkig weer bij mijn opwaardeer gegevens komen.
Reputatie 5
Badge +8
Sorry Alex

Ik was verhinderd om eerder te kijken. Ik had ook geen email vanuit het forum ontvangen dat je een reactie erop gezet had. Vanmorgen alles voor beide 06-nummers gecontroleerd en bijna alles werkt weer.
Het enige wat ik niet kan zien binnen "Mijn Telfort" zijn mijn persoonsgegevens maar daar kan ik mee leven. Ik kan nu gelukkig weer bij mijn opwaardeer gegevens komen.

Dat is in ieder geval goed nieuws, als ik me niet vergis kun je je gegevens zelf aanvullen daar.
Ik kan wel aanvullen maar ik kan de gegevens zelf niet zien.
Reputatie 5
Badge +8
Ik kan wel aanvullen maar ik kan de gegevens zelf niet zien.

Snap ik, maar als je ze aanvult en die gegevens opslaat, kan je ze daarna wel zien? Of begrijp ik het nu niet goed?
Ook al heb ik de gegevens ingevoerd dan nog kan ik ze zelf niet zien.
Zojuist nog even ingelogd om te controleren en ik kon inderdaad geen wijzigingen zien die ik de vorige keer (drie uur geleden) heb ingevoerd.

Daarnaast viel het mij op dat na het inloggen (zojuist) ik weer het verzoek kreeg om mijn email adres te verifiëren. Dat moest ik de vorige keer ook al. Ik kon wel bij de andere menuopties dus daar is mee te leven.
Nog even een aanvulling op het vorige.
Toch nog een keer gecontroleerd of het klopte wat ik schreef. Maar helaas ik moet echt telkens mijn email adres verifiëren om verder in het menu te komen.
Ik denk niet dat dat normaal is. Eenmaal verifiëren ok maar telkens is toch wat veel van het goede.

Zie bijgevoegde schermafdruk.

Admin edit: afbeelding verwijderd i.v.m. persoonlijke gegevens. (e-mailadres)
Reputatie 5
Badge +8
Ik kan dit helemaal niet plaatsen hier, kan het ook niet reproduceren. Kun je proberen om het nummer helemaal te ontkoppelen en daarna opnieuw te koppelen zodat alles weer opnieuw wordt ingeladen?
Hallo Alex

Kun je misschien aangeven hoe ik dat moet doen.
Zojuist weer ingelogd.
Dit keer niet het verzoek om opnieuw mijn email adres te verifiëren.

Het niet zichtbaar zijn van mijn gegevens is nog steeds.
Reputatie 5
Badge +8
Hallo Alex

Kun je misschien aangeven hoe ik dat moet doen.

Even over het hoofd gezien dat dit prepaid is. Ik heb onze technische dienst aangestuurd voor onderzoek, ik vermoed dat ze jouw Mijn Telfort zullen resetten zodat je het opnieuw kunt koppelen. Ik wacht een terugkoppeling af.
Reputatie 5
Badge +8
Werkt het inmiddels weer goed?
Helaas Alex

Ik moet nog steeds iedere keer mijn email verifiëren.
Als ik daarna ingelogd ben kan ik nog steeds niet mijn gegevens zien.

Ik controleer dit telkens maar op een van de twee accounts.
Het 06-nr. eindigt op 118. Maar ik ga ervan uit dat hetzelfde geldt voor het nummer eindigt op 989 .
Maar als het ene lek boven water is dan is het andere zo opgelost (hoop ik)
Reputatie 8
Badge +11
Ik neem het even over van Alex. Wat ontzettend gek dat het nog steeds niet normaal werkt. Helaas heb ik nog geen duidelijk antwoord wat er nou precies aan de hand is. Ik heb daarom om verder uitleg gevraagd. Ik hoop hier volgende week bij je op terug te kunnen komen.
Hallo,
Ik wacht het rustig af.
Zojuist alles nog een keer gecontroleerd en alles is nog steeds hetzelfde.
a) na een keer inloggen moet ik telkens opnieuw mijn email adres verifiëren.
b) Ik kan mijn gegevens wel invoeren maar ik kan deze daarna niet zien.

Reageer