beantwoord

Inloggen op de app

Een goedemorgen ik ken niet inloggen op jullie ap hoe kan dat
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 19 januari 2019, 12:53

Hallo @Tonnie221964, ik ben net als jimny en Enterprise ook benieuwd op welke app je precies probeert in te loggen. Je hebt het topic geplaatst onder Mijn Telfort, dus ik vermoed dat het daarom gaat, klopt dat?
En wat gebeurt er precies als je probeert in te loggen, krijg je een foutmelding, kan je geen gegevens invoeren, of gebeurt er iets heel anders? Ik hoor het graag van je, zodat we met je mee kunnen kijken.

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Om je te kunnen helpen heb ik meer informatie nodig, er staan namelijk meerdere apps van ons in de Google PlayStore zoals de Telfort Prepaid, Telfort iTV, Mijn Telfort, Telfort Veilig en Telfort Thuis apps.
Welke is het precies en wat gebeurt er als je probeert in te loggen?
Ik gebruik jullie ap die op Google staat
Reputatie 8
Badge +10
Dat is inderdaad jammer, dan ga ik met je meekijken @Tonnie221964. Zou je daarvoor de eerder gestelde vragen nog kunnen beantwoorden? Dan weet ik welke app je probeert te gebruiken en wat er precies niet lukt.
Helelaas is het me niet gelukt jammer genoeg. Jasper
Reputatie 8
Badge +10
Hallo @Tonnie221964, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het nog gelukt om in te loggen of kan ik nog iets voor je betekenen?
Reputatie 8
Badge +10
Hallo @Tonnie221964, ik ben net als jimny en Enterprise ook benieuwd op welke app je precies probeert in te loggen. Je hebt het topic geplaatst onder Mijn Telfort, dus ik vermoed dat het daarom gaat, klopt dat?
En wat gebeurt er precies als je probeert in te loggen, krijg je een foutmelding, kan je geen gegevens invoeren, of gebeurt er iets heel anders? Ik hoor het graag van je, zodat we met je mee kunnen kijken.
Reputatie 8
Badge +19
Of misschien wel de iTV-online app..? 😆
Reputatie 8
Badge +17
Gaat het om mobiel of Telfort internet etc

Reageer