beantwoord

inloggen niet mogelijk ondanks correct wachtwoord

• 2 januari 2019
  • 6 reacties
  • 230 keer bekeken

Ik wilde inloggen bij mijn Telfort. Hij gaf geen fout met inlognaam of wachtwoord weer. Toch heb ik maar het wachtwoord veranderd. Eerste keer sturen jullie mij een mail naar een ver keerd adres beginnend met 4******* daarna na nog een poging naar het juiste adres beginnend met j*******. Nadat ik het wachtwoord correct heb gewijzigd, gaat het inloggen nog steeds niet.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 januari 2019, 14:18

Een onverwachtse fout, dat is niet goed. 😞 Heb je ook al geprobeerd om via andere browsers of zelfs andere apparaten in te loggen? Werkt dat? En welke browsers en apparaten zijn dat?
Bekijk reactie

6 reacties

Dan ben ik dus niet de enige ik krijg de foutmelding 5 keer verkeerd ingelogd 1 uur geduld, vreemd genoeg gaat het inloggen met de app wel goed.
Reputatie 8
Badge +11
Hier zojuist getest en het verloopt normaal. Ik kom er dus gewoon in. Blijkbaar is het probleem dus niet 'system-wide'.
Ik kan weer normaal inloggen.

Reputatie 8
Badge +11
Hoi jo van den heuvel, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je problemen had met het inloggen in Mijn Telfort. Je hebt het wachtwoord gewijzigd, maar je kwam er nog steeds niet in. :(

Nu lees ik dat je niet de enige was, er lijkt dus een verstoring te zijn geweest. Ik ben nu wel heel benieuwd of het inmiddels weer lukt in te loggen. Zo niet, zou je dan nog eens een nieuw wachtwoord willen aanvragen? Lukt het dan? Ik hoor het graag.
Reputatie 8
Badge +11
Een onverwachtse fout, dat is niet goed. 😞 Heb je ook al geprobeerd om via andere browsers of zelfs andere apparaten in te loggen? Werkt dat? En welke browsers en apparaten zijn dat?

Reageer