beantwoord

Inloggen monteursplanner niet mogelijk

• 6 maart 2019
  • 15 reacties
  • 3637 keer bekeken

Ik probeer in te loggen op http://telfort.nl/monteursplanner en dit lukt niet. Als ik een foutief wachtwoord ingeef krijg ik netjes de melding dat deze foutief is. Geef ik het juiste wachtwoord op (accountgegevens waarmee ik dus WEL succesvol kan inloggen op mijn telfort!) dan gebeurt er letterlijk helemaal niets. Ik heb nu 4 browsers geprobeerd (Internet Explorer, Edge, Firefox en Chrome). Hoe zit dit? Ik moet uiterlijk volgende week e.e.a. aanpassen aangezien anders de monteur voor niets aan de deur staat.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 maart 2019, 08:09

Dag allen, van mijn kant even een update. Er zijn inderdaad wat problemen met de online omgeving. Excuses hiervoor. Er wordt gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Intussen kun je bellen met 088-7650121. Mijn collega helpt je graag om alles door te nemen en een afspraak te plannen.
Bekijk reactie

15 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Baratudor, wat gek dat het niet lukt in te loggen. Je hebt al heel veel geprobeerd, maar nog zonder succes. Heb je ook jouw cookies al eens verwijderd. Of zou je het anders via de incognito browser eens willen proberen?

Als dat niet lukt, zou je dan het wachtwoord eens willen vergeten en een nieuw wachtwoord instellen? Lukt het dan wel?
Hallo Bart,
bedankt voor het snelle antwoord. Helaas heeft dit geen soelaas geboden. Heb in Chrome de incognito modus geactiveerd en opnieuw geprobeerd -> geen resultaat. Daarna het wachtwoord gewijzigd (12 tekens, hoofdletters, cijfers, kleine letters en speciale tekens). Opnieuw geprobeerd -> geen resultaat. Inloggen op Mijn Telfort lukt dus wel (nu ook met gewijzigd wachtwoord). Daarna binnen incognito modus alle cookies verwijderd en opnieuw geprobeerd -> zelfde (=geen) resultaat.
Dag Bart en @butador,
Ik heb precies hetzelfde probleem en ook al het voorgaande gisteren al geprobeerd, hier is iets structureels aan de hand.
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal duidelijk, jammer dat het nog niet gelukt is @Baratudor. Ik ga dit intern even verder uitzoeken. Want ik lees dat jij @pi272100 dus exact hetzelfde ervaart. Ik ga even op onderzoek en kom bij jullie terug.
Ik ben verplicht over te stappen naar een digitaal abonnement en Telfort meldt mij dat ik moet inloggen in "telfort.nl/monteursplanner".
Maar deze site is nergens te vinden laat staan dat je er op kunt inloggen.
@ Telfort: laat de migratie maar voorbij gaan als er niet op ingelogd kan worden.
Tenslotte zit ik niet op een ander account te wachten.

Admin: verplaatst naar dit topic
Reputatie 8
Badge +11
@jo613759, ik heb jouw topic even verplaatst naar deze reeds lopende. Zoals je hierboven kan lezen ben je niet de enige die niet kan inloggen. Ik ben aan het uitzoeken wat er speelt en zodra ik duidelijkheid heb, dan zal ik dat met jullie delen.
Reputatie 8
Badge +11
@jo613759, heb je misschien voor mij nog jouw klantnummer of postcode + huisnummer. Wil je mij een seintje geven als je die hebt toegevoegd in jouw Forumprofiel?
Klantnummer aangepast
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt @jo613759. 🙂
Ook ik heb hetzelfde probleem. Klantenservice kon mij hier ook niet mee helpen.
Reputatie 8
Badge +11
Dag allen, van mijn kant even een update. Er zijn inderdaad wat problemen met de online omgeving. Excuses hiervoor. Er wordt gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Intussen kun je bellen met 088-7650121. Mijn collega helpt je graag om alles door te nemen en een afspraak te plannen.
Wil nog even melden dat het me inmiddels wel gelukt is de afspraak te verzetten middels de online omgeving! Bedankt voor de support.
Reputatie 8
Badge +11
Top om te lezen @Baratudor. Bedankt voor de terugkoppeling. 🙂
Blijkbaar moeilijk om de monteursplanner aan de praat te krijgen. Die planner werkt (nog steeds) niet. Als ik de afspraak niet kan verzetten dan komt de monteur voor een dichte deur en dan neemt hij hopelijk wel contact met mij op voor een nieuwe afspraak.
Ik ben trouwens al digitaal via de glasvezel (analoge telefoon reeds opgezegd).
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @FdB, er zijn inderdaad weer wat probleempjes die gemeld zijn en er wordt aan de oplossing gewerkt. Excuses voor het ongemak.

Ik lees nu dat je graag de datum wil aanpassen. Ik wil je dan aanraden om het nummer 088-7650121 te bellen. Mijn collega kan de datum veranderen voor je.

Reageer