beantwoord

Inloggen monteursplanner lukt niet

• 13 juni 2019
  • 3 reacties
  • 620 keer bekeken

Reputatie 1
Na ontvangst van een mail waarin word vermeld dat er een monteur langskomt, probeer ik tevergeefs in te loggen om die afspraak te bevestigen.
Inloggen op mijn account geen enkel probleem, maar bij de monteursplanner kan ik die afspraak helaas niet bevestigen!!

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 14 juni 2019, 09:16

Hoi @EMMTimmermans, welkom bij ons op het Forum. Wat waardeloos dat het niet lukt om in de monteursplanner in te loggen. Dat zou niet zo moeten zijn, excuses. Ik wil je aanraden om even met 088-7650121 te bellen. Achter dit nummer zit een speciaal team die de hele situatie met je door kan nemen zodat alles netjes geregeld wordt voor de omzetting naar de nieuwe glasvezelverbinding.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Onoplosbaar wil ik niet zeggen. Dit heeft ook te maken met het stadium waarin de order zich bevindt. In jouw geval zit het nog goed. Ik wil je dan zeker vragen om even te bellen @E.D.B. Dan kan mijn collega de situatie met je doorlopen.
Hier ook hetzelfde probleem. Zo te zien een onoplosbaar probleem. Bellen dus.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @EMMTimmermans, welkom bij ons op het Forum. Wat waardeloos dat het niet lukt om in de monteursplanner in te loggen. Dat zou niet zo moeten zijn, excuses. Ik wil je aanraden om even met 088-7650121 te bellen. Achter dit nummer zit een speciaal team die de hele situatie met je door kan nemen zodat alles netjes geregeld wordt voor de omzetting naar de nieuwe glasvezelverbinding.

Reageer