beantwoord

Inloggen mobiel, nummerbehoud en samenvoegen geven foutmeldingen

• 31 augustus 2017
  • 7 reacties
  • 145 keer bekeken

Ik heb sinds kort een Telfort Mobiel (SIM Only) abonnement genomen. Ik wil mijn oude nummer van Ziggo Mobiel meenemen.

Ik kreeg een SMS dat het nummerbehoud mislukt was omdat er een fout zou zitten in het simkaartnummer. Dat is correct, 2 cijfers omgedraaid. Volgens de SMS kan ik die in "mijn telfort" corrigeren. Die optie is er niet in het tabblad "thuis". Dus probeer ik het tabblad "mobiel". Daar kom ik op een scherm voor 'samenvoegen'. Als ik daar op klik krijg ik als foutmelding:

Er is iets misgegaan!
Je kunt alleen één Mobiel met één Thuis-account samenvoegen, niet twee Thuis-accounts.

Graag hoor ik hoe verder? Ik wil absoluut niet mijn oude nummer verliezen.

Verder nog een opmerking: de bevestigingsemails van Telfort kloppen niet. Er worden MB's gemeld die niet overeenkomen met de website. Telefonisch contact gezocht, moest er nog een correctie doorgevoerd worden in jullie systeem. Beetje slordig allemaal dit.

Hoop maar dat het uiteindelijk wel goed werkt ondanks de valse start, ..
icon

Beste antwoord door Stephen 6 september 2017, 16:50

Hallo Rudy, mijn collega's hebben nummerbehoud voor je aangevraagd. De aanvraag is goedgekeurd en je nummer wordt op 29 september overgezet. De status van nummerbehoud kun je ook volgend via Mijn Telfort. Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.
Bekijk reactie

7 reacties

Ken je dit speciale hulp topic?
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/uitleg-mijn-telfort-thuis-en-mobiel-samenvoegen-69710
Loopt dus vast bij stap 4. Zie m'n post hierboven. Het inloggen genereert een foutmelding.
Zowel mijn oude telefoonnummer als het nieuwe tijdelijke nummer wordt niet herkend/afgekeurd.
Dan rest je alleen nog een berichtje in dat andere topic.
Webcare helpt je dan verder.
Ik zou bovenstaande tekst daarin copieren.
Reputatie 8
Badge +15
Heb je voor je mobiele aansluiting al wel een Mijn Telfort aangemaakt? Dit kun je doen met het tijdelijke nummer die je hebt gekregen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Rudy, welkom op het forum! Kun je mij het juiste simkaartnummer kenbaar maken via een privébericht? Na ontvangst ga ik dan je alvast helpen met het regelen van nummerbehoud.
Hallo Rudy, welkom op het forum! Kun je mij het juiste simkaartnummer kenbaar maken via een privébericht? Na ontvangst ga ik dan je alvast helpen met het regelen van nummerbehoud.

doe ik
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Rudy, mijn collega's hebben nummerbehoud voor je aangevraagd. De aanvraag is goedgekeurd en je nummer wordt op 29 september overgezet. De status van nummerbehoud kun je ook volgend via Mijn Telfort. Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.

Reageer