vraag

Inloggen mislukt Mijn Telfort

• 26 november 2018
  • 7 reacties
  • 287 keer bekeken

Hallo, ik probeer in te loggen op "mijn telfort".
Als ik de gebruikersnaam en het wachtwoord in type, dan komen er groene vinkjes achter te staan.
Toch krijg ik een rood uitroep teken: Inloggen mislukt
Je gebruikersnaam of wachtwoord is onjuist, of je hebt nog geen account.
Hoe kan dit opgelost worden?

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Gaat het om de inlog voir mobiel of voor telfort thuis
Reputatie 1
Als ik een beetje rondklik zie ik dat je nu zelf een account kunt aanmaken:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/nieuwe-gebruiker-mijn-telfort/nieuwe-gebruiker-mijn-telfort-thuis.htm#/
Misschien is dat de oplossing? Dat is voor telfort thuis in elk geval.
Reputatie 5
Badge +8
Hi Cornelis, welkom op het forum. Dit kan ik zelf ook niet helemaal plaatsen. Hier kun je een nieuwe Mijn Telfort aanmaken als je dit nog niet hebt gedaan. [Edit in verband met verkeerde link]

Mocht het alsnog niet lukken, zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je precies ziet?
Hallo,

Hartelijk dank voor de ontvangen support en tips.

bij de 1e suggestie: nieuw thuis account maken - vul ik mijn klant nummer in en wordt er een mail verstuurd naar ???@gmail.com
Helaas komt deze niet binnen.
Ons actuele gmail mail adres start met een "c" in plaats van de letter "v" (zie 1e screen shot).
De letters "c" en "v" zitten wel naast elkaar op het toetsenbord - mogelijk een typo?
Kan het volledige mail adres geverifeerd worden?

bij de 2e suggestie: gebruikersnaam of wachtwoord achterhalen krijg ik dit te zien (zie 2e screen shot).:
ik heb nu een mail gestuurd naar: support@insided.com

ik hoor graag of er nog opties zijn.

Bij voorbaat dank, cornelis
Van insided een antwoord ontvangen dat zij niets kunnen doen en dat ik terug moet naar Telfort.
Als je inlogt weet je dan zeker dat je op het consumenten deel zit niet op het zakelijke deel dit gebeurd sporadisch nog wel eens.

Reputatie 8
Badge +11
Als ik de link van Alex bekijk gaat dat ook niet lukken. Ik denk dat hij deze pagina bedoelt:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hulp-bij-inloggen-mijn-telfort.htm

Reageer