beantwoord

Inloggen Mijn Telfort werkt niet "foutmelding: inloggen mislukt, er is een onverwachte fout opgetreden"

• 21 januari 2020
  • 6 reacties
  • 248 keer bekeken

Inloggen op mijn telfort werkt niet.

Ik heb de gebruikelijke zaken al geprobeerd wachtwoord resetten en dergelijke.

Via de website zelf wordt er gevraagd om telefonisch contact op te nemen. Als ik telefonisch contact opneem wordt de verbinding verbroken en wordt ik door verwezen naar de site..

Ik krijg de "foutmelding: inloggen mislukt, er is een onverwachte fout opgetreden"

Ik heb al verschillende browsers geprobeerd.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 24 januari 2020, 09:28

Hoi @Niels Amersfoort, welkom hier. 

Ik lees dat je niet kan inloggen. Je hebt al veel geprobeerd, maar zonder succes. :( 

En hebben we het nu over Telfort Thuis of Telfort Mobiel? En log je in met jouw Telfort ID? Heb je die al?

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Niels Amersfoort, welkom hier. 

Ik lees dat je niet kan inloggen. Je hebt al veel geprobeerd, maar zonder succes. :( 

En hebben we het nu over Telfort Thuis of Telfort Mobiel? En log je in met jouw Telfort ID? Heb je die al?

Reputatie 8
Badge +11

Ik ga er van uit dat je ondertussen een oplossing hebt gevonden. Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen. 

Dag BArt,

De volgende dag werkte het weer zonder dat ik iets heb gedaan. Ik vermoed dat er intern bij jullie iets niet goed ging. Ik kan in ieder geval gewoon inloggen,

Reputatie 8
Badge +11

Ah top, dan zat er een kleine verstoring. Fijn dat het weer werkt. 

Mocht je nog weer vragen krijgen, dan hoor ik graag van je. 

Inloggen in de Telfort app lukt niet meer. Nieuw wachtwoord aangevraagd , maar dan gaat het nog steeds niet.

nu 2x geblokkeerd omdat ik 5x een verkeerd wachtwoord heb ingevuld ..

hoe nu verder..

Reputatie 8
Badge +11

O meen je. :( Gaat het alleen in de app fout? Als je via de browser inlogt gaat het wel goed met dezelfde gegevens?

Reageer