beantwoord

Inloggen Mijn Telfort voor prepaid lukt niet

• 5 november 2019
  • 5 reacties
  • 124 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Enige tijd geleden lukte het inloggen op “Mijn Telfort” ineens niet meer terwijl ik zeker het juiste wachtwoord invoerde (ik heb al meerdere jaren deze service gebruikt). Vervolgens wilde ik een nieuw wachtwoord opgeven via de email die naar mijn eigen emailadres werd verstuurd. Het lukte echter niet om via de link in die email mijn wachtwoord te veranderen.

Nu probeerde ik opnieuw mijn wachtwoord te veranderen. Tot mijn verbazing werd nu echter het bericht naar een ander, onbekend emailadres gestuurd. Vervolgens probeerde ik nog om het wachtwoord via sms te veranderen maar ook hier werd de sms verzonden naar een voor mij onbekend telefoonnummer.

Graag hoor ik van u over deze kwestie.

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 6 november 2019, 16:47

Hoi @liever anoniem 3, dankjewel voor de extra uitleg, dat maakt het duidelijker! De prepaid aansluitingen van Telfort zijn in juni overgezet naar KPN. Daarom lukt het nu niet meer om in te loggen op Mijn Telfort, dus dat klopt helemaal. Je kan in plaats daarvan nu een MijnKPN account aanmaken en de KPN Prepaid App gaan gebruiken :slight_smile:

Mocht je daar nog vragen over hebben of als het niet duidelijk is, dan kan je het ook gerust laten weten op het KPN forum. Je kunt daar terecht met alle vragen over je prepaid mobiele nummer.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen@liever anoniem 3, welkom hier op ons forum! Ik begrijp dat het niet lukt om in te loggen op Mijn Telfort en het resetten van het wachtwoord ook niet lukt. Dat is niet fijn. Goed dat je het laat weten, ik help je graag om dit op te lossen.

Ik haak graag eerst in op de onjuiste gegevens die je te zien krijgt, als je het wachtwoord wilt resetten. Als in dit proces bijvoorbeeld niet de juiste gebruikersnaam ingevuld wordt of een typefout wordt gemaakt, dan krijg je fictieve gegevens te zien. Ik verwacht dat dat is wat er nu is gebeurd. Er wordt dan ook geen link verstuurd, dus geen zorgen :slight_smile:

Ik help je graag op weg met het resetten en inloggen. Heb je een abonnement voor thuis of mobiel, waarvoor je in Mijn Telfort wilt inloggen? Kan je voor mij ook je postcode, huisnummer en eventueel mobiel nummer en klantnummer toevoegen aan je forumprofiel? Laat je het weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan kan ik je gegevens erbij pakken.

Reputatie 1

Hallo Alexandra,

Dank u wel voor uw reactie. Ik ben sinds een paar jaar overgeschakeld naar Prepaid (dus geen abonnement meer). Kunnen prepaid klanten nog wel inloggen op uw website? 

Reputatie 1

PS Ik heb inmiddels een account aangemaakt via de website van Kpn. Maar ik zou dus graag willen weten of prepaid klanten nog wel kunnen inloggen op "Mijn Telfort”. Zodoende weet ik of iemand wel of niet probeert te frauderen met mijn gegevens.

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @liever anoniem 3, dankjewel voor de extra uitleg, dat maakt het duidelijker! De prepaid aansluitingen van Telfort zijn in juni overgezet naar KPN. Daarom lukt het nu niet meer om in te loggen op Mijn Telfort, dus dat klopt helemaal. Je kan in plaats daarvan nu een MijnKPN account aanmaken en de KPN Prepaid App gaan gebruiken :slight_smile:

Mocht je daar nog vragen over hebben of als het niet duidelijk is, dan kan je het ook gerust laten weten op het KPN forum. Je kunt daar terecht met alle vragen over je prepaid mobiele nummer.

Reputatie 1

Oke, dank u wel.

Reageer