beantwoord

Inloggen Mijn Telfort Thuis lukt niet

• 12 februari 2019
  • 6 reacties
  • 426 keer bekeken

Ik heb ooit op een andere mobiel ingelogd op thuis in Mijn Telfort dus ik wil nu inloggen op mijn mobiel Maar dit kan dus niet? Hoe lig ik uit!!??

-Dyon

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 14 februari 2019, 09:20

Hoi Dyon, welkom bij ons op het Forum. Ik begrijp dat je probeert in te loggen in Mijn Telfort voor Thuis. Dit lukt echter niet, want je krijgt een foutmelding. Nu begrijp ik in ieder geval al dat je niet zeker weet of je het juiste wachtwoord hebt gebruikt. Heb je dit al getest? Kun je inloggen?

Daarnaast kun je Mijn Telfort Mobiel en Thuis ook aan elkaar koppelen. Zo heb je een mooi overzicht van beide diensten. Hoe je dat doet?
  1. Log in met je Mijn Telfort account voor Mobiel.
  2. Verander via 'Mijn gegevens' het wachtwoord voor Mijn Telfort Mobiel in een persoonlijk wachtwoord.
  3. Klik op het tabblad Thuis.
  4. Voer eenmalig je gebruikersnaam en wachtwoord in van Mijn Telfort Thuis.
  5. Klik op Samenvoegen.
  6. Je krijgt een melding dat samenvoegen gelukt is.
Bekijk reactie

6 reacties

Zijn thuis en mobiel gekoppeld? Als ik het goed begrijp niet.
Voor thuis log je met een door Telfort gegeven gebruikers naam in.
Voor mijn mobiel met je mobiele nummer.
Zolang je de goede inlog combinatie gebruikt zou het apparaat niet mogen uitmaken.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hulp-bij-inloggen-mijn-telfort.htm
Naja, elke keer als ik probeer in te loggen staat er, Oops er ging iets fout.... als je 5 keer het verkeerde wachtwoord/gebruikersnaam invoerd dan word uw account tijdelijk geblokkeerd maar ik heb mijn wachtwoord net nog veranderd.
Log je in via app of via de site?
Welk wachtwoord heb je veranderd voor Thuis of voor Mobiel?
En zijn beide gekoppeld of gaat het alleen om Mijn Telfort Mobiel?

Er staat alleen dat oops er gaat iets fout of ook dat gebruikers naam en wachtwoord niet kloppen?
Ohhh er het zijn 2 verschillende wachtwoorden! Dat wist ik niet.. als ik thuis ben ga ik kijken.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Dyon, welkom bij ons op het Forum. Ik begrijp dat je probeert in te loggen in Mijn Telfort voor Thuis. Dit lukt echter niet, want je krijgt een foutmelding. Nu begrijp ik in ieder geval al dat je niet zeker weet of je het juiste wachtwoord hebt gebruikt. Heb je dit al getest? Kun je inloggen?

Daarnaast kun je Mijn Telfort Mobiel en Thuis ook aan elkaar koppelen. Zo heb je een mooi overzicht van beide diensten. Hoe je dat doet?
  1. Log in met je Mijn Telfort account voor Mobiel.
  2. Verander via 'Mijn gegevens' het wachtwoord voor Mijn Telfort Mobiel in een persoonlijk wachtwoord.
  3. Klik op het tabblad Thuis.
  4. Voer eenmalig je gebruikersnaam en wachtwoord in van Mijn Telfort Thuis.
  5. Klik op Samenvoegen.
  6. Je krijgt een melding dat samenvoegen gelukt is.
Reputatie 8
Badge +11
Is het inmiddels gelukt @Dyon. Ik ben erg benieuwd. Lukt het niet, dan hoor ik dat graag. Ik kijk graag nog met je mee.

Reageer