beantwoord

Inloggen Mijn Telfort thuis lukt niet

• 28 november 2018
  • 1 reactie
  • 244 keer bekeken

Ik heb net een contract afgesloten voor TV en internet, maar het lukt niet om in te loggen bij telfort thuis met mijn telfort mailadres. Als ik op wachtwoord vergeten klik krijg ik de melding dat het nieuwe wachtwoord naar een emailadres gestuurd wordt wat begint met een andere letter dan mijn emailadres. Kan het zijn dat ik de verkeerde gebruikersnaam heb ontvangen?

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 29 november 2018, 11:52

Hoi fcoenen, welkom op ons forum, wat leuk dat je internet en televisie bij ons aangevraagd hebt 🙂!
Zo gauw je je aanvraag gedaan hebt, wordt alles per e-mail bevestigd. Dat is tijdelijk je 'overzicht' van je pakket. Zo gauw je nieuwe abonnement aangesloten is en werkt, wordt ook Mijn Telfort geactiveerd 🙂 Vanaf dat moment kan je je wachtwoord instellen en inloggen. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt!
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +9
Hoi fcoenen, welkom op ons forum, wat leuk dat je internet en televisie bij ons aangevraagd hebt 🙂!
Zo gauw je je aanvraag gedaan hebt, wordt alles per e-mail bevestigd. Dat is tijdelijk je 'overzicht' van je pakket. Zo gauw je nieuwe abonnement aangesloten is en werkt, wordt ook Mijn Telfort geactiveerd 🙂 Vanaf dat moment kan je je wachtwoord instellen en inloggen. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt!

Reageer