beantwoord

Inloggen Mijn Telfort thuis

• 13 december 2018
  • 3 reacties
  • 378 keer bekeken

Ik heb geprobeerd een account te maken voor telfort thuis maar er staat dat met mijn klanten nummer al een account is en hebbvia de email een nieuw wachtwoord proberen te maken maar ik krijg geen sms

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 14 december 2018, 20:04

Hallo Ali, welkom op het Telfort forum! Als je al een Mijn Telfort account hebt hoef je geen nieuwe account aan te maken. Op het inlogscherm kan je kiezen voor 'Wachtwoord vergeten?', daar kan je een nieuw wachtwoord aanvragen na het invoeren van de gebruikersnaam. De gebruikersnaam kan je terugvinden in de e-mails die we sturen over de factuur, daar wordt deze in genoemd. Lukt het daarmee? Ik hoor het graag van je.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Hallo Ali, welkom op het Telfort forum! Als je al een Mijn Telfort account hebt hoef je geen nieuwe account aan te maken. Op het inlogscherm kan je kiezen voor 'Wachtwoord vergeten?', daar kan je een nieuw wachtwoord aanvragen na het invoeren van de gebruikersnaam. De gebruikersnaam kan je terugvinden in de e-mails die we sturen over de factuur, daar wordt deze in genoemd. Lukt het daarmee? Ik hoor het graag van je.
Reputatie 8
Badge +10
Hallo @Ali_1, is het nog gelukt om in te loggen in de Mijn Telfort met bovenstaande tip?
dat werkt wel, ik wil, thuis telfort samenvoegen bij mijn telfort mobiel
maar dat lukt niet

gewoon mobiel inloggen geen probleem

Reageer