beantwoord

Inloggen Mijn Telfort Thuis

• 5 december 2018
  • 2 reacties
  • 332 keer bekeken

Reputatie 1
Beste,

Na activatie van account kan ik niet inloggen.
Van alles geprobeerd maar geeft aan Gebruikersnaam verkeerd of onbekend.
Na aanvragen nieuwe gebruikersnaam komt er in beeld dat er een email verstuurd is naar i.......@yahoo.com

Echter is dit helemaal niet mijn email adres en is ook niet bekend bij mij.

Ik denk dat dit verkeerd gekoppeld staat bij Telfort.

Wie heeft dit ook mee gemaakt?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 8 december 2018, 13:19

Hi Jan-Willem, ik zag dat je me een antwoord had gestuurd via privébericht. Ik geef je hier weer antwoord, zodat anderen ook mee kunnen lezen en er baat bij kunnen hebben.
Jouw gebruikersnaam kan je ook terugvinden in de mail die aangeeft dat de factuur klaar staat. Als je een gebruikersnaam invoert die niet herkend wordt, zie je een e-mailadres die je niet zult herkennen. Als je de juiste gebruikersnaam invoert bij het wachtwoord resetten, zal jouw e-mailadres gebruikt worden.
Zie ook dit topic, bij punt 1 wordt het toegelicht. Lukt het met de tips die daar worden beschreven?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Welkom op het Telfort forum Jan-Willem! Dat je daar een e-mailadres ziet staan die niet bekend voorkomt is erg vreemd. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat e-mailadres er ook niet bij staan. Ik zie een @live e-mailadres als contactadres en ook de gebruikersnaam is anders (die is 2 letters gevolgd door je klantnummer). Als je een nieuw wachtwoord probeert aan te vragen voor die gebruikersnaam, lukt dat dan wel?
Reputatie 8
Badge +11
Hi Jan-Willem, ik zag dat je me een antwoord had gestuurd via privébericht. Ik geef je hier weer antwoord, zodat anderen ook mee kunnen lezen en er baat bij kunnen hebben.
Jouw gebruikersnaam kan je ook terugvinden in de mail die aangeeft dat de factuur klaar staat. Als je een gebruikersnaam invoert die niet herkend wordt, zie je een e-mailadres die je niet zult herkennen. Als je de juiste gebruikersnaam invoert bij het wachtwoord resetten, zal jouw e-mailadres gebruikt worden.
Zie ook dit topic, bij punt 1 wordt het toegelicht. Lukt het met de tips die daar worden beschreven?

Reageer