beantwoord

inloggen mijn telfort thuis

• 26 november 2017
  • 7 reacties
  • 626 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik had met mijn man een mobiel abonnement en heb dit nu samengevoegd met tv en internet. Ik wil mijn telfort thuis invoeren maar lukt niet met geen een telefoonnnummer. Hij geeft aan dat er een fout is. Ik klik dan op wachtwoord vergeten omdat ik het niet zeker wist of ik het goede wachtwoord heb ingevuld maar kom dan weer op de lege invulpagina terug.Krijg geen reactie op de knop wachtwoord vergeten.ik en mijn man hadden al wel telfort mobiel op internet beiden maar wilde dit combineren.Hij gaf aan dat het maar met 1 mobiel nummer kon maar ik weet niet meer welke mobiel het ingevoerd is en genoteerd staat.heb beiden geprobeerd met beiden nummers nogmaals maar lukt niet.
icon

Beste antwoord door Vosje5 26 november 2017, 14:49

De juiste inlognaam en wachtwoord voor Mijn Telfort Thuis zou in een email of papieren post moeten staan tenzij het wachtwoord al eerder is gewijzigd. Als de koppeling is geslaagd kan je ook met de juiste telefoonnummer inloggen. Alleen dat gaat nu dus niet goed.

Wat voor fout wordt er aangegeven?

Heb de gebruikersnaam van de brief van telfort gebruikt en een eigen wachtwoord ingevoerd.Kreeg een sms met een code maar als ik dat invoer geeft hij weer aan dat er een fout is opgetreden.Wachtwoord was goed met hoofdletter getal en de rest wat moest.
Bekijk reactie

7 reacties

De juiste inlognaam en wachtwoord voor Mijn Telfort Thuis zou in een email of papieren post moeten staan tenzij het wachtwoord al eerder is gewijzigd. Als de koppeling is geslaagd kan je ook met de juiste telefoonnummer inloggen. Alleen dat gaat nu dus niet goed.

Inloggen op Telfort thuis krijg ik echt niet voorelkaar en ik wil graag F1 kijken en een race kopen. 1654JV47, N.R.J. Oudendijk. Kan je mij nog helpen? nandaoudendijk@msn.com. Die papieren heb ik allang niet meer en inloggen voor een factuur kan dus niet. Graag advies en hulp. Mvg.
Ik zou in ieder geval dat email adres en postcode verwijderen. Kan nog net als het meezit.
Behalve wijzen op de mogelijkheid tot het aanmaken van een nieuw wachtwoord houd het voor mij als medeklant ook op.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hulp-bij-inloggen-mijn-telfort.htm
https://www.telfort.nl/persoonlijk/inloggen-mijn-telfort.htm#/vergeten
Okidoki, ik dacht dat je moderator was. Met mijn postcode en mailadres kan men niet zoveel, iig geen account aanmaken op Telfort, ik kijk wel op RTL. Dank voor je hulp.
Er zou ongewenste post gestuurd kunnen worden ps je inlognaam kan je op de facturen vinden zie de links.
Reputatie 1
Badge

Heb de gebruikersnaam van de brief van telfort gebruikt en een eigen wachtwoord ingevoerd.Kreeg een sms met een code maar als ik dat invoer geeft hij weer aan dat er een fout is opgetreden.Wachtwoord was goed met hoofdletter getal en de rest wat moest.
Mischien dat kiezen voor een email beter werkt? Een wachtwoord instellen met behulp van de sms code ging bij mij ook niet helemaal vlekkeloos.

Reageer