Inloggen mijn telfort thuis

• 2 augustus 2017
  • 28 reacties
  • 11328 keer bekeken

Sinds maanden lukt het mij niet om in te loggen op mijn telfort thuis (wel op mijn telfort mobiel) ik kan dus mijn rekeningen niet bekijken of aanpassingen doen.
Heb vele malen contact gehad met telfort , telefonisch en vandaag via de chat...die viel er 3 keer uit en nu kan ik er niet meer in.
Het verzoek om mijn wachtwoord dan weer maar aan te passen komt niet aan op mijn emailadres....en als het aankomt en ik pas het aan dan lukt het inloggen niet.
Via de chat vandaag hebben we geprobeerd via mn andere emailadres en daar kwam de aanpassingslink wel aan...echter toen ik het wachtwoord veranderd had en in wilde loggen ging het weer fout en viel ik ook uit de chat...tot 3x toe.
Ik ben het zo zat nu...heb al veel tijd en geld(telefoon) besteed om te proberen dit op te lossen maar er veranderd niets.
Er zit gewoon echt iets fout en dat wordt niet opgelost. Ik dráai naar rond in een cirkeltje.

28 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Allard! Welkom op het forum van Telfort! Vervelend zeg. Inloggen op Mijn Telfort hoort zorgeloos te kunnen. Zo simpel is het. Ik heb dit probleem zoals je dit voorlegt meteen doorgestuurd naar de ontwikkelaars. Als je na zoveel bloed, zweet en tranen alsnog problemen ervaart, dan zou het kunnen dat er ergens iets 'onderwater' niet in orde is. Zodra ik meer hoor van hen, dan laat ik het weten. Bedankt voor je geduld en sorry voor het ongemak.
Dag,

Ik heb mij aangemeld voor mijn Telfort mobiel. Nu heb ik ook tv, internet en vast bellen. Dit wil ik ook graag via de app inzien. Ik kan me alleen nergens registreren voor Telfort Thuis en dit vervolgens koppelen in mijn app. Wie kan mij wijzer maken?

Vriendelijke groet,

Jordy
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Jordy, welkom op het forum. Je inloggegevens voor Mijn Telfort thuis worden automatisch aangemaakt. De gebruikersnaam heb jij ontvangen in de contractbevestiging van 17 november. Je wachtwoord is per post toegestuurd, al kan je deze ook opnieuw opvragen bij het inloggen op Mijn Telfort. Als je deze gegevens weer voor handen hebt, dan kan je de accounts samenvoegen in de app. Kan je me laten weten of het gelukt is? 🙂
Hallo,

Sinds vandaag kan ik nier meer inloggen op mijn Telfort.
Sinds vandaag is het mobiele nummer gedeactiveerd, maar ook mijn telfort thuis is gedeactiveerd.

Inloggen Mijn Telfort
Dit account is gedeactiveerd. Je kunt hier helaas geen gebruik meer van maken. Neem contact op met de klantenservice voor meer informatie.

Zou iemand dit weer kunnen activeren? Klantnummer staat in het profiel.

Groeten Rogier
Reputatie 3
Badge +4
Hi RogierO,

Wat vervelend dat het je niet lukt om in te loggen! Ik heb even gekeken in je profiel, en zie dat je abonnement en daarmee je Mijn Telfort Thuis wel actief is. Zou je je profiel willen aanvullen met het 06-nummer waar het om gaat? Dan kan ik even kijken hoe het daarmee staat.

Heb je je wachtwoord ook geprobeerd te resetten via de website door je gebruikersnaam van Telfort Thuis in te vullen? Zodra je dit doet wordt er een herstelmail gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres (dit is in jouw geval een @telfort.nl adres). Als je op dit e-mailadres ook niet kunt inloggen, zou je mij dan even een privébericht willen sturen met het e-mailadres waar je wel op bereikbaar bent, met ook je geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je iban? Dan wijzig ik je e-mailadres en kun je opnieuw een wachtwoord aanvragen. Ik hoor het graag!
Ohh dat is vreemd net nog proberen in te loggen op Mijn Telfort Thuis maar krijg nog steeds dit te zien

Inloggen mislukt
Dit account is gedeactiveerd. Je kunt hier helaas geen gebruik meer van maken. Neem contact op met de klantenservice voor meer informatie.

Ik heb een nieuw ww gekregen en die werkt ook, maar direct na het inloggen een rood vlak bovenstaande tekst.
Reputatie 3
Badge +4
Hi RogierO,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zou je mij een screenshot willen sturen van de foutmelding, en een privébericht met daarin je gegevens? Dan kan ik ook even met je controleren of de juiste gebruikersnaam gebruikt wordt. Ik hoor het graag van je!
Hier is het screenshot van de melding. ik heb de gebruikersnaam even weggehaald
die stuur ik prive.

Reputatie 3
Badge +4
Dank je wel voor het screenshot, RogierO! Ik zie dat je gebruikersnaam wel klopt. Ook zie ik in het systeem dat er gisteren succesvol is ingelogd, klopt dit? Ik vermoed dat er iets niet helemaal goed is gegaan met een heraansluiting van je verbinding, dus ik zou graag onderzoeken waar deze foutmelding vandaan komt. Ik hoor het graag van je!
Hoi Rozemarijn,

Het inloggen lukt maar krijg dan bovenstaande melding dat mijn telfort thuis niet meer actief is. mijn oude telfort mobiel wat is opgezegd was er mee gekoppeld. en sinds begin deze maand toen telfort mobiel is vervallen. was mijn telfort thuis niet meer actief. Hoop dat het opgelost kan worden.
Reputatie 3
Badge +4
Hi RogierO,

Ik zou je in dat geval adviseren om je accounts los te koppelen. Kun je wel je gegevens inzien? Of kun je nergens meer op klikken? Wanneer je nog wel kunt doorklikken, kun je bij Mijn gegevens > mobiel abonnement je accounts loskoppelen. Als dit allemaal niet lukt ga ik dit even overleggen met de technische afdeling om dit op te lossen. Heb je in dat geval een screenshot van de foutmelding die je ziet zodra je bent ingelogd? Dan kan ik deze ook doorzetten. Ik hoor het graag van je!
Ik kan helemaal niets meer krijg direct de melding dat het account is gedeactiveerd, en neem contact op met de klantenservice hiervoor staat er in de melding. Verder kom ik niet. Hoop dat het snel opgelost wordt.
Reputatie 3
Badge +4
Hi RogierO,

Net heb ik een wachtwoord reset naar je gemaild. Zou je via de mail die je ontvangt je wachtwoord willen resetten? Vul je gebruikersnaam dan in zonder spaties, en houd in de gaten dat je nieuwe wachtwoord voldoet aan de voorwaarden.

Je wachtwoord moet minimaal bevatten:
 8 tot 15 tekens
 1 hoofdletter
 2 cijfers
 1 speciaal teken

Ik hoor graag of dit lukt!
Het wachtwoord heb ik gewijzigd maar krijg nog steeds na het inloggen deze text in het rood.

Dit account is gedeactiveerd. Je kunt hier helaas geen gebruik meer van maken. Neem contact op met de klantenservice voor meer informatie..
Reputatie 3
Badge +4
Op dit moment is de technische dienst bezig met een oplossing voor dit probleem. Ik verwacht hier zo spoedig mogelijk een terugkoppeling van te krijgen. Zodra ik deze heb, hoor je uiteraard van me!
Dankjewel, hoop dat het snel wordt opgelost.
Ook ik heb dit probleem..
Ook ik heb dit probleem..
Laat maar blijkbaar moest ik eerst bellen om het telefoonnummer actief te maken.
Probleem opgelost :?
Op dit moment is de technische dienst bezig met een oplossing voor dit probleem. Ik verwacht hier zo spoedig mogelijk een terugkoppeling van te krijgen. Zodra ik deze heb, hoor je uiteraard van me!

Ik merk net dat het probleem nog steeds niet is opgelost.
Reputatie 3
Badge +4
@RogierO Ik heb nog geen terugkoppeling van de technische dienst, dit is nog steeds in behandeling. Mijn excuses voor de late reactie.

Ik zie wel dat er sinds kort een blokkade in het systeem zichtbaar is die eerder nog niet te zien was. Ik heb een verzoek ingepland om deze eraf te halen, dus het is mogelijk dat je over 24 uur wel kunt inloggen. Zou je dit willen proberen? Zo niet, dan hoor ik het graag zodat ik hier achteraan kan!

@Aighton Fijn dat het is gelukt om in te loggen! Laat je het weten als er nog iets is wat ik voor je kan doen?
Hallo Rozemarijn,

Helaas lukt het nog steeds niet krijg nog steeds deze melding

Inloggen mislukt
Reputatie 3
Badge +4
Hi Rogier,

Ik heb vandaag een terugkoppeling van de technische dienst gekregen. Zij gaven aan dat deze melding komt door een fout met de registratie van het account. Dit wordt naar verwachting eind deze maand opgelost. Heel erg balen natuurlijk, maar we houden goede hoop dat je eind deze maand gewoon weer kunt inloggen! Ik houd het ook in de gaten en wanneer ik een seintje krijg van de technische dienst dat het is opgelost, hoor je dit van me!
Dankjewel dan wacht ik het nog af.
Reputatie 3
Badge +4
Hi Rogier,

Ik kreeg vandaag een update van de technische afdeling en ze vragen of je je mobiele account weer zou willen registreren. Zodra je deze weer hebt geregistreerd, zal de foutmelding voor je Thuis account ook niet meer tevoorschijn moeten komen. Zou je dit willen proberen? Mocht je een foutmelding krijgen, wat ik niet hoop, zou je dan een screenshot willen plaatsen in dit topic? Ik hoor het graag van je!
Ik heb geen Telfort mobiel account meer bij Telfort, dit is opgezegd, waardoor deze problemen zijn ontstaan.

Reageer