Inloggen Mijn Telfort niet mogelijk

• 10 augustus 2012
  • 5 reacties
  • 2765 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +2
Inloggen Mijn Telfort niet meer mogelijk. Steeds melding wachtwoord fout (gebruikersnaam is mobiel nummer, dat kan niet fout zijn), en na 3 x blokkade. Nieuw aangevraagd wachtwoord geeft zelfde resultaat. Geprobeerd een klacht email te sturen, maar dan krijg je eerst een onbruikbaar algemeen antwoord te zien en als je dan toch de email wilt verzenden, moet je eerst inloggen---- en dat kan dus niet! Ja , dat maakt mensen dus boos...

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Badge +2
@ronny forgeron,

Is het inmiddels gelukt? Anders ga ik graag voor u aan de slag. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken. Uiteraard bied ik mijn excuses aan voor het ervaren ongemak.

Daphne
Zojuist liep ook ik weer tegen dit probleem aan. Ontzettend frustrerend, zéker als dit vakaer voorkomt. Mijn wachtwoord was zeker goed, daar ben ik 100% van overtuigd. Na twee pogingen gelijk een nieuwe wachtwoord aangevraagd omdat i kniet weer een uur wilde wachten. Dit nieuwe wachtwoord dat me was toegestuurd via sms heeft vervolgens alsnog mijn account geblokkeerd :S

Dit lijkt toch een terugkerend probleem. Wellicht kan een externe software support bedrijf helpen om dit binnen Telfort op te lossen..?

Succes met het onderzoek 😉
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem. Ik probeer me aan te melden op Telfort (ivm de brief die ik heb gekregen over sms/online opwaarderen, de manier waarop ik nu via mobiel opwaardeer kan niet meer per 1 oktober 2012).
Ik heb mijn mob.nr. ingegeven en ik zou binnen 15 minuten een wachtwoord krijgen. Dit heb ik niet gekregen.
Wie kan mijn helpen ?

Met vriendelijke groeten,
Syl
Inmiddels sms gekregen om in te loggen. Dit duurde wat langer dan de 15 minuten vandaar dat ik mijn vraag stelde. 
Badge +2
@Syl100,

Fijn dat het uiteindelijk is gelukt. Bedankt voor de terugkoppeling!

Daphne