beantwoord

INLOGGEN MIJN TELFORT MOBIEL ONMOGELIJK

  • 23 maart 2018
  • 8 reacties
  • 408 keer bekeken

Ik heb TV en Internet pas een dikke week en dat werkt perfect. De ontvangen gebruikersnaam en ontvangen wachtwoord voor Mijn Telfort Thuis werkt prima. Mijn probleem is dat ook een mobiel abonnement heb aangeschaft heb en mijn nummer van KPN heb overgenomen. Sinds 21-3-18 in bedrijf. Bellen en ontvangen gaat goed. MAAR! Het is onmogelijk om Mijn Telfort Mobiel in te stellen.
De gebruikersnaam is mijn telefoonnummer en een wachtwoord is nooit afgegeven. Dus de wachtwoordreset gedaan. De SMS komt soms aan maar de emailoptie heeft nooit gewerkt. Nooit ontvangen indien deze optie gedaan. Wanneer ik de SMS-optie uitvoer dan werkt dit zodanig dat er een mededeling dat het wachtwoord succesvol gewijzigd is. Ik krijg dan de optie met de inlogbalk en log in. HELAAS, Rood scherm met foutmelding. Meestal komt er niet eens een SMS code. Ik gebruik de voorgeschreven wachtwoordnotatie (zelfde wachtwoord bij Mijn Telfort Thuis dat wel werkt. Klantenservice weet het niet en maakt zich er aklantgericht. aservicegericht tegen het onbeschofte aan vanaf. Wachten en af en toe maar proberen, kan wel heel lang duren. Willen niets zeggen over doorzetten probleem naar specialisten of opname probleem. Zij doen niets en willen niets doen. Zoek maar een Telfortwinkel. (is dus geen optie als je ver weg woont, geen openbaar vervoer en lichamelijk niet mogelijk. Ik heb de procedure zeker 30 keer gedaan, met verschillende browsers, op diverse pc's, op android, constant opschoonacties gedaan zoals Verwijderen browsergeschiedenis enz. (ik ben 25 jaar Hoofd ICT geweest dus weet van wanten qua computers.
KUNNEN JULLIE ALS TELFORT-SPECIALISTEN DE OPLOSSING GEVEN?
icon

Beste antwoord door ra1001846214 26 maart 2018, 21:42

Wieger en collega's, alle opties weer geprobeerd en ook email weer bevestigd. Na de link in de mail kon het aanmaken van het mobielaccount vervolgd worden en plots werkte alles perfect: standalone inloggen op mobiel en samenvoegen met de Thuisgegevens. Ik weet niet welke rol jullie gespeeld hebben hierin en wat de sleutel was. Zou dit graag horen. In ieder geval fantastisch werk en daarvoor vele dank?
Bekijk reactie

8 reacties

Er zijn momenteel wat problemen met MijnTelfort mobiel.
Kijk deze topic-sectie maar eens door.
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252

Staan je postcode/huisnummer en je 06 nummer in je forumprofiel?
Dan kan webcare kijken wat er mis gaat.
Forumprofiel aangevuld met postcode/huisnummer en tel.nr. voor webcare.
Forumprofiel aangevuld met postcode/huisnummer en tel.nr. voor webcare.

Ze lezen mee op werkdagen, en melden zich hier als je topic aan de beurt is.
Komt goed!
Reputatie 7
Badge +13
Hoi ra1001846214, zo te lezen heb je al de nodige stappen ondernomen om in te loggen op Mijn Telfort mobiel. Jammer genoeg allemaal zonder succes. Na herhaaldelijk contact met de klantenservice ben je nog geen stap verder gekomen en voel je je in de steek gelaten door ons. Dat vind ik erg vervelend om te lezen, excuses hiervoor. Als ik de oplossing van dit vraagstuk heb gevonden, dan deel ik dit met mijn collega's. Zo kunnen zij er ook van leren.

Wat betreft je vraag ben ik benieuwd. Uit de notities van mijn collega's lees ik dat je de Telfort Thuis en Mobiel omgeving wilt samenvoegen vanuit de Telfort Thuis omgeving. In je reactie hierboven lees ik dat het inloggen in zijn algeheel mis gaat. Wel wil ik even kijken of we dit verder kunnen ontleden. Dat geeft me namelijk een beter beeld bij wat er mis gaat. Als je vanuit je Mijn Telfort thuis naar Mobiel gaat, dan kom je inderdaad op een inlogscherm terecht. Is dat het scherm waar je problemen mee ondervindt of merk je het ook als je zonder ingelogd te zijn op Mijn Telfort thuis inlogt op Mijn Telfort Mobiel? Deze opties zijn nagenoeg hetzelfde; het is een inlogscherm, maar communiceren op de achtergrond met andere onderdelen van ons systeem. Omdat dit van invloed kan zijn op de uitkomst stel ik je deze vraag.

Mocht je op Mijn Telfort Mobiel ook tegen hetzelfde probleem aanlopen, dan laat ik dit door onze specialisten verder uitzoeken. Ervaring leert me; hoe gedetailleerder jij me kan vertellen wat je hebt gedaan, hoe sneller zij het pijnpunt gevonden krijgen en kunnen oplossen. Ik hoor graag je bevindingen in een reactie.
Beste Wieger,
Antwoord op jouw vraag:
Zowel vanuit de stand-alone applicatie Mijn Telfort Mobiel als de samenvoegapp. in Mijn Telfort Thuis als alle andere inlogschermen waar Mijn Telfort Mobiel te vinden is, is het niet mogelijk in te loggen. Ook sms-code/email betreffende wachtwoordwijziging komen niet meer aan. En de keren dat het wel kwam (sms-code) krijg je als pop-up dat het wachtwoord succesvol gewijzigd is en je kunt inloggen. Nee, dus. Sterker: als je zelf iets bedenkt na het opvragen van een code dan zegt het systeem ook dat het wachtwoord gewijzigd is. En ook weer: nee dus.
Wat ik nog kan bedenken is dat ik nooit een beginwachtwoord gekregen heb ondanks toezegging in de bestelprocedure. Wellicht ook van invloed: het nummer komt van KPN over. Ik hoop dat je hiermee iets kunt. Is er tijdelijk nog een andere app. waarmee ik mijn gebruik dagelijks kan volgen want dat mis ik heel erg. Facturen en tijdelijke abonnementswijzingen kan ik even buiten.
Reputatie 8
Badge +11
....Is er tijdelijk nog een andere app. waarmee ik mijn gebruik dagelijks kan volgen want dat mis ik heel erg.....
Daarvoor kan ik je My Datamanager aanbevelen. Draait bij mij al tijden naar volle tevredenheid. Realtime gebruiksgegevens. Per app., per periode, per locatie...........
Wieger en collega's, alle opties weer geprobeerd en ook email weer bevestigd. Na de link in de mail kon het aanmaken van het mobielaccount vervolgd worden en plots werkte alles perfect: standalone inloggen op mobiel en samenvoegen met de Thuisgegevens. Ik weet niet welke rol jullie gespeeld hebben hierin en wat de sleutel was. Zou dit graag horen. In ieder geval fantastisch werk en daarvoor vele dank?
Reputatie 7
Badge +13
Hoi ra1001846214, ik moet je bekennen dat ik hier geen rol in heb gehad. Mijn doel was om het aan te kaarten bij onze techneuten om de koppeling te controleren. Als geluk bij een ongeluk heeft het zichzelf al opgelost! Dat vind ik fijn om te horen. 😳

Reageer