beantwoord

Inloggen Mijn Telfort Mobiel lukt niet

• 13 december 2019
  • 2 reacties
  • 102 keer bekeken

Hoi hoi. Ik probeer in te loggen. Maar hoe vaak ik mijn huidige telefoonnummer invoer.. De site blijft een SMS code naar een oud nummer van me sturen... Dus lukt t gewoon niet om in te loggen. 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 16 december 2019, 13:56

Dag @Branja. Lastig dat het niet lukt om in te loggen op Mijn Telfort. Lukte het eerder wel om in te loggen? Sinds wanneer ervaar je problemen? Ik heb je zojuist een nieuwe code per SMS toegestuurd. Ik lees graag of je die wel ontvangt. Klopt het overigens dat het e-mailadres dat geregistreerd staat van je bewindvoerder is? Ontvangt die wel een e-mail als je ervoor kiest om de link om je wachtwoord te resetten per e-mail te ontvangen? Je zou inderdaad ook kunnen kijken of het lukt om een Telfort ID aan te maken, zoals @Galdor68 aangeeft.

Bekijk reactie

2 reacties

Dan is je Mijn Telfort niet aan het in gebruik zijnde nummer gekoppeld. Als de sms optie fout gaat, kan de email optie nog een mogelijkheid zijn.

Mischien lukt het om een nieuwe Telfort ID aan te maken

https://www.telfort.nl/persoonlijk/nieuwe-gebruiker-mijn-telfort/nieuwe-gebruiker-mijn-telfort-mobiel.htm#/

Afgaande op de site zal dat lastig zijn mogelijk kan je er toch een oplossing vinden.

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Branja. Lastig dat het niet lukt om in te loggen op Mijn Telfort. Lukte het eerder wel om in te loggen? Sinds wanneer ervaar je problemen? Ik heb je zojuist een nieuwe code per SMS toegestuurd. Ik lees graag of je die wel ontvangt. Klopt het overigens dat het e-mailadres dat geregistreerd staat van je bewindvoerder is? Ontvangt die wel een e-mail als je ervoor kiest om de link om je wachtwoord te resetten per e-mail te ontvangen? Je zou inderdaad ook kunnen kijken of het lukt om een Telfort ID aan te maken, zoals @Galdor68 aangeeft.

Reageer