Inloggen Mijn Telfort mobiel lukt niet

  • 22 december 2016
  • 1 reactie
  • 325 keer bekeken

Ik heb een bestaand account voor Mijn Telfort (Internet & TV). Sinds begin van de maand ook een mobiel abonnement maar daar krijg ik met geen mogelijkheid gegevens van te zien. Wat ik wil is inloggen op Mijn Telfort en dan beide kunnen bekijken. Dat is blijkbaar niet mogelijk. Maar het Mobiel gedeelte kom ik niet in. Ik kan weliswaar een code per sms aanvragen (en ontvangen) maar als ik daarna het wachtwoord probeer te wijzigen krijg ik de melding: De code is ongeldig. Probeer het opnieuw, of vraag een nieuwe code aan.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hi EdjeRaketje,

Welkom.

Wat jammer dat inloggen op Mijn Telfort zo stroef verloopt. Graag kijk ik voor je na wat ik hieraan kan doen als je je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een apart bericht stuurt. Ik kom er dan op terug.

Dank je wel alsjeblieft.

Reageer