beantwoord

inloggen Mijn telfort Mobiel

  • 7 september 2012
  • 3 reacties
  • 2425 keer bekeken

Badge
Ik heb een prepaidkaart bij jullie aangevraagd en inmiddels ontvangen. Nu wil ik mezelf aanmelden bij mijn Telfort, maar dit gaat dus niet. Ik voer het 06 nummer in en krijg vervolgens een foutmelding. Ik heb hierover al een mail gestuurd naar het algemene adres, maar geen antwoord ontvangen. Graag hulp zodat ik het nr kan gaan gebruiken!
icon

Beste antwoord door Laila 7 september 2012, 10:21

Welkom op het forum vliegenthart.l! Heeft u de simkaart al geactiveerd? Als de simkaart nog niet is geactiveerd, dan is het ook niet mogelijk om aan te melden voor Mijn Telfort.

Laïla
Bekijk reactie

3 reacties

Badge
Welkom op het forum vliegenthart.l! Heeft u de simkaart al geactiveerd? Als de simkaart nog niet is geactiveerd, dan is het ook niet mogelijk om aan te melden voor Mijn Telfort.

Laïla
Badge
U geeft aan eerst de simkaart te activeren. Via de link kom ik op het inlogscherm. Het scherm waar ik dus niet kan inloggen. Ik loop dus weer vast.

https://www.telfort.nl/ca/loginbox.do?service=https%3A%2F%2Fmijn.telfort.nl%2Fecare&continue=%2Finloggen%2Fverificatie%2F&loginType=CT
Badge
De link uit uw post is niet de link die ik heb meegestuurd. Dit is de link die ik heb meegestuurd: https://www.telfort.nl/KBS/consument/services/Klantenservice/Hulp-bij-problemen/Simkaart-bestellen-en-activeren/Simkaart-activeren. Aangezien u een prepaid heeft, dient u de instructie voor prepaid te volgen.

Laïla

Reageer