beantwoord

Inloggen Mijn Telfort lukt nog niet


kan niet inloggen krijg vanaf 14 januari tel fort thuis maar ik kan niet inloggen wat ik ook probeer dus ook niet samen voegen mijn klantnummer is1001937471 kunt u mij helpen aub met vr groet mev geertse

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid en verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Enterprise 11 januari 2019, 19:50

Je abonnement en verbinding moeten (op de 14e) eerst geactiveerd zijn voordat je in Mijn Telfort kan inloggen.
Daarna kan je o.a. je abonnementen samenvoegen t.b.v. combivoordeel.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Je abonnement en verbinding moeten (op de 14e) eerst geactiveerd zijn voordat je in Mijn Telfort kan inloggen.
Daarna kan je o.a. je abonnementen samenvoegen t.b.v. combivoordeel.
Reputatie 5
Badge +7
Hi mevrouw Geertse, leuk om te lezen dat je nieuwe abonnement bij ons vandaag in gaat, welkom! 🙂

Ik zie dat Enterprise je al op weg geholpen heeft, dank daarvoor! Wat hij aangeeft klopt, zo gauw vandaag je nieuwe abonnement actief is en werkt, kan je met Mijn Telfort aan de slag. Laat je weten of alles is gelukt, ook als je vragen hebt?

Reageer