beantwoord

Inloggen Mijn Telfort lukt niet, wachtwoord resetten ook niet

• 20 juli 2019
  • 5 reacties
  • 334 keer bekeken

Ik kan niet meer inloggen op mijn.telfort. De link om het password te resetten h=gaat naar een onbekend e-mail adres en de sms code naar een onbekend telefoonnummer!

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 22 juli 2019, 11:50

Hoi @rvoorintholt, ik ben allereerst blij om te horen dat 't wel gelukt is via een incognito tabblad! Heb je de tip van Enterprise nog geprobeerd en de cache van de browser leeg gemaakt? Lukt het nu ook via de normale weg om in te loggen?

Over de gekke gegevens die je te zien kreeg, toen je het wachtwoord probeerde te resetten, geef ik graag ook wat uitleg. Stel dat je - per ongeluk - niet de juiste gegevens invult als je het wachtwoord wilt resetten, dan krijg je een willekeurig e-mailadres en telefoonnummer te zien. Dit doen we om zowel jouw gegevens en privacy als die van anderen te beschermen.

We horen graag of het is gelukt, en laat het ook gerust weten als je nog vragen hebt 🙂
Bekijk reactie

5 reacties

hmm, heel raar. uiteindelijk lukte inloggen wel via een incognito browser tab.
Reputatie 8
Badge +10
Je zou de cache van de browser eens leeg kunnen maken, dat wil wel eens helpen.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @rvoorintholt, ik ben allereerst blij om te horen dat 't wel gelukt is via een incognito tabblad! Heb je de tip van Enterprise nog geprobeerd en de cache van de browser leeg gemaakt? Lukt het nu ook via de normale weg om in te loggen?

Over de gekke gegevens die je te zien kreeg, toen je het wachtwoord probeerde te resetten, geef ik graag ook wat uitleg. Stel dat je - per ongeluk - niet de juiste gegevens invult als je het wachtwoord wilt resetten, dan krijg je een willekeurig e-mailadres en telefoonnummer te zien. Dit doen we om zowel jouw gegevens en privacy als die van anderen te beschermen.

We horen graag of het is gelukt, en laat het ook gerust weten als je nog vragen hebt 🙂
Ik heb de cache niet meer geleegd, nadat het via het incognito tabbald wel was gelukt, lukte het ineens ook weer via de normale browser. Ik snap dat jullie geen volledige gegevens laten zien. Het grootste deel van het email adres of telefoonnummer is vervangen door sterretjes. Het deel dat wel leesbaar was kwam echter niet overeen met mijn gegevens. ik heb een hotmail adres, terwijl er naar een gmail adres werd gemaild en de laatste drie cijfers van het telefoonnummer kwamen niet overeen met mijn telefoonnummer.
Reputatie 8
Badge +11
Super, fijn dat 't allemaal weer werkt zoals het hoort. En dat klopt hoor, dat komt doordat je 'willekeurige' gegevens te zien krijgt. Daar wil ik mee zeggen, fictieve gegevens 🙂 dus niet van jou maar ook niet van iemand anders, juist om privacy te beschermen.

Reageer