beantwoord

Inloggen Mijn Telfort lukt niet sinds nieuwe contract

• 30 oktober 2019
  • 17 reacties
  • 350 keer bekeken

Heb nieuw contract en wil inloggen op mijn Telfort komt bericht maak nieuw aan stuur ik telefoon nummer zou sms krijgen gaat niet omdat ik al mijn Telfort heb gehad wat nu ?

Admin: Titel van je topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Rob van Neer 27 november 2019, 07:37

Ingelogd via mijn tablet en daar lukt het wel nu werkt weer alles ook op telefoon 😊

Bekijk reactie

17 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Rob van Neer, leuk om te horen dat je een nieuw contract bij ons hebt! Ik begrijp dat je wilt inloggen op Mijn Telfort, maar dat het niet lukt. Ik help je graag om dit op te lossen.

Heb je een nieuw contract voor thuis, of juist een mobiel abonnement waarvoor je wilt inloggen? Uit je berichtje maak ik op dat je al een Mijn Telfort account hebt. Lukt het misschien als je probeert om het wachtwoord opnieuw in te stellen? 

Wachtwoord opnieuw ingesteld komt gelijk als u al.eerder mijn Telfort heb gehad gaat het niet sms werkt ook niet gaat om mobiel abonnement al heb ik nieuw klantnummer waarom kunnen ze het niet gewoon bij het oude het houden nu heb ik niks meer aan de app kunnen jullie het niet op kantoor het instellen zo kom ik niet verder

Reputatie 8
Badge +11

@Rob van Neer Bij een nieuw contract kan je Mijn Telfort gewoonlijk blijven gebruiken zoals je gewend bent. Niet fijn dat het tot nu toe niet gelukt is. Ik kan jouw Mijn Telfort account helaas niet voor je instellen i.v.m. privacy, anders had ik dit graag voor je gedaan.

De gebruikersnaam voor Mijn Telfort is meestal je mobiele nummer als het, zoals nu, om een mobiel abonnement gaat. Lukt het ook niet om het wachtwoord opnieuw in te stellen als je hier je mobiele nummer invult als gebruikersnaam?  Heb je al een Telfort ID aangemaakt, met je e-mailadres als gebruikersnaam? Dat is de enige uitzondering op de gebruikersnaam, want dan is het je e-mailadres. 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Rob van Neer, ik heb niets meer van je gehoord, ik hoop dat het alsnog is gelukt. Zo niet of als je vragen hebt, laat het me dan vooral weten.

Nog steeds niet gelukt denk dat ik het maar opgeef zal.toch niet meer lukken had nooit nieuw klantnummer moeten nemen fout van mij nu is app waardeloos geworden 

Reputatie 8
Badge +11

@Rob van Neer Het is niet de bedoeling dat je hiermee blijft zitten. Als je dat nog wilt, help ik je graag verder om het op te lossen. Als je onderstaande vragen beantwoordt, kan ik je daarmee helpen:

De gebruikersnaam voor Mijn Telfort is meestal je mobiele nummer als het, zoals nu, om een mobiel abonnement gaat. Lukt het ook niet om het wachtwoord opnieuw in te stellen als je hier je mobiele nummer invult als gebruikersnaam?  Heb je al een Telfort ID aangemaakt, met je e-mailadres als gebruikersnaam? Dat is de enige uitzondering op de gebruikersnaam, want dan is het je e-mailadres. 

Hoe maak ik Telfort ID dan aan ?

Reputatie 8
Badge +11

@Rob van Neer Als je een Mijn Telfort account voor thuis hebt, en daarmee inlogt op Mijn Telfort, krijg je vanzelf de uitnodiging om daar een Telfort ID van te maken. Dus dat kan je doen wanneer je met je huidige account ingelogd bent op Mijn Telfort. 

Is het nog gelukt met je mobiele nummer als gebruikersnaam? Je kan ook proberen om een nieuw account aan te maken en daarmee in te loggen.

ALLEMAAL GEPROBEERT SAMENVOEGEN ZEGT HIJ WACHTWOORD NIET OKE HEB AL 3 X VERANDERD BLIJFT HETZELFDE KAN NIET SAMENVOEGEN DENK FOUT ZIT BIJ JULLIE SYSTEEM ZO KOM IK NOOIT VERDER HEB NU WEL TEFORT THUIS OP TELEFOON MOBIEL IS ONMOGELIJK NA VERANDEREN CONTRACT

NIEUW ACCOUNT WILT HIJ NIET OMDAT IK ER EEN HEB AL VAKER GEPROBEERT

kRIJG GEEN SMS OMDAT ER AL ACCOUNT IS MET MIJN TELEFOONNUMMER

Reputatie 8
Badge +11

@Rob van Neer Dus als je probeert samen te voegen, krijg je de melding dat het wachtwoord niet juist is. Daar gaat dus iets mis, maar je vertelt ook dat je het wachtwoord al drie keer gewijzigd hebt. Ik heb iets meer en specifiekere informatie nodig om dit voor je/samen met je op te kunnen lossen. 

• Het lukt dus wel om in te loggen op Telfort Thuis, klopt dat? 
  • Gaat het wijzigen van het wachtwoord goed? Kom je alle stappen door totdat er bevestigd wordt dat het wachtwoord gewijzigd is?
  • En nog belangrijker: Lukt het vervolgens om in te loggen met het nieuwe wachtwoord? 

Pas als deze stappen goed gaan, kunnen we door gaan naar het samenvoegen van de Mijn Telfort accounts. Als het ergens mis gaat, kan je daar dan een screenshot van maken en deze hier delen? Op die manier kan ik ‘met je mee kijken’ en beter uitvinden waar het mis gaat.

Kan inloggen telfort thuis wachtwoord wijzigen gaat ook bij samenvoegen gaat het mis zegt wachtwoord niet goed 

Reputatie 8
Badge +11

@Rob van Neer Dan gaat het dus toch mis bij het wachtwoord van je mobiele Mijn Telfort account. Kan je deze vragen nog voor me beantwoorden?

• Gaat het wijzigen van het wachtwoord goed? Kom je alle stappen door totdat er bevestigd wordt dat het wachtwoord gewijzigd is?
  • En nog belangrijker: Lukt het vervolgens om in te loggen met het nieuwe wachtwoord? 

Wat je ook mag doen, is telefonisch contact opnemen met de klantenservice. Op die manier kan mijn collega je sneller door deze stappen heen loodsen en hiermee helpen, om zo ook sneller tot de oplossing te komen.  Ik hoor het in beide gevallen graag van je.

Ingelogd via mijn tablet en daar lukt het wel nu werkt weer alles ook op telefoon 😊

Reputatie 8
Badge +11

@Rob van Neer Wat goed dat 't via je tablet gelukt is, en dat nu alles weer in orde is. Daar ben ik blij mee, fijn dat je het laat weten. Mocht je toch iets merken of als je vragen hebt, laat het gerust op het forum weten.

Reageer