beantwoord

Inloggen Mijn Telfort lukt niet

  • 27 januari 2020
  • 1 reactie
  • 142 keer bekeken

Bij het opvragen van je wachtwoord gebeurt er iets geks.

Ik vul netjes MIJN mobiele nummer in, maar de SMS wordt naar een compleet ander mobiele nummer gestuurd.
Dan kies ik er maar voor om het via de mail te doen, maar ook daar komt een heel ander Email adres naar voren waar de reset-link naartoe gezonden wordt.

Kan hier door Telfort naar gekeken worden?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 29 januari 2020, 09:25

Hallo @AlexMol, welkom op het forum. Wat er gebeurt is op zich niet heel gek, als je een voor ons onbekende gebruikersnaam invoert krijg je een fictief e-mailadres of 06-nummer te zien als je voor wachtwoord vergeten kiest. Je geeft aan dat je met jouw mobiele nummer probeert in te loggen, dat kan de oorzaak al zijn. 26 januari zijn alle Telfort mobiel aansluitingen namelijk overgezet naar KPN, sinds dat moment heb je geen Mijn Telfort meer nodig, maar een MijnKPN

Via deze weg kunnen wij jouw mobiele abonnement ook niet meer inzien, alles is overgezet naar KPN. Als je een vraag hebt over je abonnement kan je die op het KPN Forum stellen.

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @AlexMol, welkom op het forum. Wat er gebeurt is op zich niet heel gek, als je een voor ons onbekende gebruikersnaam invoert krijg je een fictief e-mailadres of 06-nummer te zien als je voor wachtwoord vergeten kiest. Je geeft aan dat je met jouw mobiele nummer probeert in te loggen, dat kan de oorzaak al zijn. 26 januari zijn alle Telfort mobiel aansluitingen namelijk overgezet naar KPN, sinds dat moment heb je geen Mijn Telfort meer nodig, maar een MijnKPN

Via deze weg kunnen wij jouw mobiele abonnement ook niet meer inzien, alles is overgezet naar KPN. Als je een vraag hebt over je abonnement kan je die op het KPN Forum stellen.

Reageer