beantwoord

Inloggen Mijn Telfort lukt niet

  • 23 november 2019
  • 5 reacties
  • 138 keer bekeken

Ik probeer al dagen in te loggen op mijn telfort maar helaas zonder resultaat. Dit lukte altijd prima. Ik krijg de melding dat ik moet samenvoegen maar ik heb niks samen te voegen. Ik heb 1 mobiel nummer en meer niet bij jullie. Op de telfort app krijg ik de melding dat mijn account niet juist is gekoppeld. Hoe kan ik nu inloggen. Ik ben nu ook al 2 uur bezig en al een aantal keren een nieuw wachtwoord opgevraagd maar helaas lukt er niks.

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 26 november 2019, 14:08

Hoi @margotvanpoll, welkom hier op ons forum! Wat lastig dat je niet verder komt in Mijn Telfort, goed dat je het aankaart.

Ik heb je gegevens erbij gepakt, fijn dat je die al in je profiel had gezet. Ik zie dat je ook contact gehad hebt met de klantenservice, en dat er echt iets mis gaat in Mijn Telfort. Mijn collega heeft een melding voor de specialisten aangemaakt. Zij kijken hier zo snel mogelijk naar en nemen dan contact met je op. Fijn dat dat al in gang is gezet, anders had ik die stap voor je gezet.

Laat je het weten als je iets heb gehoord en ook hoe het afgelopen is?

Bekijk reactie

5 reacties

Ik probeer al dagen in te loggen op mijn telfort. Dit lukte altijd zonder problemen maar ineens moet ik samenvoegen terwijl ik alleen 1 mobiel nummer heb en verder niks. Ik kom niet verder. Al een aantal keren een nieuw wachtwoord opgevraagd maar niks lukt er. Kan iemand mij helpen?

Reputatie 8
Badge +7

Ik probeer al dagen in te loggen op mijn telfort maar helaas zonder resultaat. Dit lukte altijd prima. Ik krijg de melding dat ik moet samenvoegen maar ik heb niks samen te voegen. Ik heb 1 mobiel nummer en meer niet bij jullie. Op de telfort app krijg ik de melding dat mijn account niet juist is gekoppeld. Hoe kan ik nu inloggen. Ik ben nu ook al 2 uur bezig en al een aantal keren een nieuw wachtwoord opgevraagd maar helaas lukt er niks.


Je hebt al een in een ander topic dezelfde vraag gesteld, het is niet zinvol die vraag nogmaals in een ander topic te stellen, je wordt er niet sneller mee geholpen en geeft alleen maar verwarring.

 

 

 

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @margotvanpoll, welkom hier op ons forum! Wat lastig dat je niet verder komt in Mijn Telfort, goed dat je het aankaart.

Ik heb je gegevens erbij gepakt, fijn dat je die al in je profiel had gezet. Ik zie dat je ook contact gehad hebt met de klantenservice, en dat er echt iets mis gaat in Mijn Telfort. Mijn collega heeft een melding voor de specialisten aangemaakt. Zij kijken hier zo snel mogelijk naar en nemen dan contact met je op. Fijn dat dat al in gang is gezet, anders had ik die stap voor je gezet.

Laat je het weten als je iets heb gehoord en ook hoe het afgelopen is?

Reputatie 8
Badge +10

@margotvanpoll Ik hoop dat het een goed teken is dat ik niks meer heb gehoord. Mocht dat niet zo zijn of als je vragen hebt, dan hoor ik graag van je.

Reageer