beantwoord

Inloggen mijn Telfort lukt niet

• 21 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 199 keer bekeken

Kan niet meer inloggen in Mijn Telfort. Al tig keren een nieuw wachtwoord gevraagd en gekregen. Maar niets helpt. Zaterdag in KPN-winkel geweest, ook zonder resultaat 30 minuten aan de telefoon gehangen. Heb sinds vrijdag een nieuwe simkaart geactiveerd 👍

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 23 oktober 2019, 10:31

Goedemorgen @Agatheke, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! 

Niet fijn dat het niet lukt om in Mijn Telfort te komen, ondanks dat je verschillende dingen hebt geprobeerd. Ik zie dat @Elian68 zijn bevindingen en oplossing met je gedeeld heeft :slight_smile:  Hoe staat het er nu bij jou voor? Lukt het inloggen op Mijn Telfort wel via de website, net als bij Elian? En helpt het als je de Mijn Telfort app opnieuw installeert?

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 2

kan ook niet inloggen. oolk wachtwoord tig keer aangemaakt niks werkt

Reputatie 2

betreft de app. via mijn telfort.nl lukt het wel

zojuist app opnieuw geinstaleerd. werkt weer

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Agatheke, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! 

Niet fijn dat het niet lukt om in Mijn Telfort te komen, ondanks dat je verschillende dingen hebt geprobeerd. Ik zie dat @Elian68 zijn bevindingen en oplossing met je gedeeld heeft :slight_smile:  Hoe staat het er nu bij jou voor? Lukt het inloggen op Mijn Telfort wel via de website, net als bij Elian? En helpt het als je de Mijn Telfort app opnieuw installeert?

Reputatie 1

Vandaag ook geprobeerd in te loggen in mijn Telfort. Nieuw wachtwoord aangemaakt, maar dat helpt niet. Ik kom steeds alleen maar op de home pagina van Telfort en er wordt geen enkele reden aangegeven waarom inloggen niet lukt.

Reageer