beantwoord

Inloggen Mijn Telfort lukt niet

• 23 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 200 keer bekeken

Ik heb al jaren hetzelfde Telfort abonnement. Daardoor geen idee meer waar het wachtwoord van mailadres mijnnaam@telfort.nl is gebleven (huh, had ik een apart mailadres?). Links voor een nieuw wachtwoord in te stellen als ik gewoon wil inloggen, worden blijkbaar naar dit mailadres gestuurd.
Hoe kom ik uit deze vicieuze cirkel?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 26 augustus 2019, 13:36

Hoi @Renske87, wat gek dat het niet meer lukt om in jouw Mijn Telfort te komen. Nog gekker dat je geen wachtwoord resetmail krijgt. Deze wordt inderdaad naar hetzelfde adres gestuurd, maar je krijgt dus helemaal niets?

Ik wil graag eens verder meekijken. Ik heb daarvoor nog wat gegevens nodig. Zou je jouw Forumprofiel nog willen voorzien van naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN? Mag ook onder het kopje Extra informatie. Deze is alleen voor ons zichtbaar. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt.
Bekijk reactie

4 reacties

Ik denk dat je beter voor 21.00 even kan bellen; er is weinig webcare activiteit vandaag.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Renske87, wat gek dat het niet meer lukt om in jouw Mijn Telfort te komen. Nog gekker dat je geen wachtwoord resetmail krijgt. Deze wordt inderdaad naar hetzelfde adres gestuurd, maar je krijgt dus helemaal niets?

Ik wil graag eens verder meekijken. Ik heb daarvoor nog wat gegevens nodig. Zou je jouw Forumprofiel nog willen voorzien van naam van de contractant, geboortedatum en laatste drie cijfers van het IBAN? Mag ook onder het kopje Extra informatie. Deze is alleen voor ons zichtbaar. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt.
Hoi Bart, gedaan hoor. Tijdje geleden. Inmiddels zou ik graag mijn contractnummer en/of overstap-ID achterhalen. Blijkt ook moeilijk zonder inlog. Ook telefonisch.
Reputatie 8
Badge +12
Ik heb je nu een privébericht gestuurd met jouw inlog. Nu moet het lukken om de gegevens uit Mijn Telfort te halen.

Reageer