beantwoord

Inloggen Mijn Telfort lukt niet

• 24 juli 2019
  • 3 reacties
  • 147 keer bekeken

Graag gedaan Guido, goed om te lezen dat het gelukt is! Veel kijkplezier en als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden :)

Hoi Jasper,
Ik heb hetzelfde probleem (inloggegevens van zowel MijnTelfort als Telfortwebmail - waar wachtwoord wordt heen gestuurd - kwijt) als Guido.
Ik heb de gevraagde gegevens in mijn forumprofiel ingevuld.
Kun je me helpen?
Bij voorbaat dank!

Admin: reactie uit dit topic afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 24 juli 2019, 16:17

Hallo @MarleenBos, ik heb je reactie even naar een eigen topic verplaatst zoals je ziet. Dat om het overzichtelijk te houden en je goed te kunnen helpen 🙂
Ik heb het contact e-mailadres aangepast naar hetzelfde adres dat je gebruikt op het forum, daar krijg je zo ook een bericht op om het wachtwoord voor de Mijn Telfort aan te passen. De gebruikersnaam heb ik je in een privébericht gestuurd, zodat je daarvoor ook zeker de juiste hebt. Laat je weten of het daarmee weer gelukt is om in te loggen?
Na het inloggen op de Mijn Telfort kan je daar het wachtwoord van het Telfort e-mailadres ook wijzigen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Helemaal goed, ik zag je privébericht daarover ook net. Fijn dat het weer lukt, als we nog iets anders kunnen doen weet je ons te vinden! 🙂
Het is gelukt, dank je wel!
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @MarleenBos, ik heb je reactie even naar een eigen topic verplaatst zoals je ziet. Dat om het overzichtelijk te houden en je goed te kunnen helpen 🙂
Ik heb het contact e-mailadres aangepast naar hetzelfde adres dat je gebruikt op het forum, daar krijg je zo ook een bericht op om het wachtwoord voor de Mijn Telfort aan te passen. De gebruikersnaam heb ik je in een privébericht gestuurd, zodat je daarvoor ook zeker de juiste hebt. Laat je weten of het daarmee weer gelukt is om in te loggen?
Na het inloggen op de Mijn Telfort kan je daar het wachtwoord van het Telfort e-mailadres ook wijzigen.

Reageer