beantwoord

Inloggen Mijn Telfort lukt niet

• 25 juni 2019
  • 3 reacties
  • 161 keer bekeken

Reputatie 1
Ik kan niet inloggen op mijn telfort,ook al zijn gebruikersnaam en wachtwoord opgeslagen op mijn pc
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 25 juni 2019, 12:21

Hallo @JanStender1968, welkom op het forum. Wat gebeurt er precies als je probeert in te loggen op de Mijn Telfort? Krijg je daar een foutmelding, een wit scherm of iets heel anders?
Je kunt het ook in een andere browser proberen, om te kijken of het daar wel lukt.
Ik hoor het graag van je.

Gebruikersnaam mag het systeem wèl onthouden, maar password niet/nooit.
Website's (zoals de Mijn Telfort) mogen wachtwoorden inderdaad niet onthouden, maar sommige browsers (zoals Google Chrome) bieden die mogelijkheid wel. Ik vind dat zelf ook wel makkelijk 🙂
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +8
Hallo @JanStender1968 ,
Probeer eens in te loggen door de gegevens handmatig in te voeren i.p.v. copy/paste, want daar verslikt het systeem zich ook wel eens in, veiligheidseisen.
Succes.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @JanStender1968, welkom op het forum. Wat gebeurt er precies als je probeert in te loggen op de Mijn Telfort? Krijg je daar een foutmelding, een wit scherm of iets heel anders?
Je kunt het ook in een andere browser proberen, om te kijken of het daar wel lukt.
Ik hoor het graag van je.

Website's (zoals de Mijn Telfort) mogen wachtwoorden inderdaad niet onthouden, maar sommige browsers (zoals Google Chrome) bieden die mogelijkheid wel. Ik vind dat zelf ook wel makkelijk 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @JanStender1968, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het inloggen inmiddels gelukt?

Reageer