beantwoord

Inloggen Mijn Telfort lukt niet

• 3 februari 2019
  • 2 reacties
  • 219 keer bekeken

Vraag. Waarom kan ik niet inloggen op mijn telfort.
Als ik wachtwoord aanvraag krijg ik geen bericht. En zie ik een email die ik niet gebruik. En telefoonnr die niet eindigd met mijn eigen tel.nr.
Ik wou graag een extra tv kastje voor nog een tv thuis.
Maar alles wat ik probeer lukt niet.

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid en verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 5 februari 2019, 20:31

Hoi @Moeders, niet handig dat inloggen op Mijn Telfort niet lukt. Het is inderdaad raar dat je vervolgens voor jou onbekende gegevens te zien kreeg. Het kan te maken hebben met de gegevens die je invult, zoals Galdor aangeeft.

Met de gegevens die in je profiel staan, zie ik dat er inmiddels een extra tv-ontvanger onderweg is. Fijn dat dat al geregeld is 🙂 Is ook het inloggen in Mijn Telfort nog gelukt?
Bekijk reactie

2 reacties

Vermoedelijk maak je dan ergens een typefout met het inloggen.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Moeders, niet handig dat inloggen op Mijn Telfort niet lukt. Het is inderdaad raar dat je vervolgens voor jou onbekende gegevens te zien kreeg. Het kan te maken hebben met de gegevens die je invult, zoals Galdor aangeeft.

Met de gegevens die in je profiel staan, zie ik dat er inmiddels een extra tv-ontvanger onderweg is. Fijn dat dat al geregeld is 🙂 Is ook het inloggen in Mijn Telfort nog gelukt?

Reageer